Maskinfører Skrevet 10. mai Forfatter Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg.♥️♥️ Vi sender til dere også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi sender til dere også ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 10. mai Forfatter Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Oss også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Maskinfører skrev (16 minutter siden): Oss også ❤️ ❤️ Det gleder oss å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 10. mai Forfatter Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Det gleder oss å høre.♥️♥️ Oss også ❤️ ❤️ 1
Maskinfører Skrevet 10. mai Forfatter Skrevet 10. mai Klokken 01:00 mistet jeg rommet mitt og ble korridor pasient etterpå skal jeg holde ett helvette med legen får jeg krever og bli sendt hjem jeg skulle ha ro og hvile og det får jeg ikke på gangen 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Se her dere ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Klokken 01:00 mistet jeg rommet mitt og ble korridor pasient etterpå skal jeg holde ett helvette med legen får jeg krever og bli sendt hjem jeg skulle ha ro og hvile og det får jeg ikke på gangen Maskinfører skrev (3 timer siden): Oss også ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Gleder meg til legen kommer i morgen og han skal sikkert beklage seg og massen sånn piss da skal jeg svare sarkastisk at det er koselig og bo på gangen og at han likså godt kan lese diagnosene som høytlesning foran de andre pasientene 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (1 time siden): ❤️❤️ Vi ønsker deg en godsøndagsmorgen.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi ønsker deg en godsøndagsmorgen.♥️♥️ Godsøndagsmorgen ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (7 minutter siden): Godsøndagsmorgen ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai 122/89 var blodtrykket i morgen er det hjemsendeelse 😊 2
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Blodtrykk 122/89 hjemsendelse i morgen 😊 @SVK2 @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Tussi @Kassettspiller 😊 3
Tussi Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Blodtrykk 122/89 hjemsendelse i morgen 😊 @SVK2 @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Tussi @Kassettspiller 😊 Nydelig! Er nyrene fine? 2
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Folsyre 1 mg Nycoplus Muli Lerkandipin 10Mg Spirix Garduran Burinex Tab 2 mg Lerkandipin Plavix Nycoplus B Kompleks Lipitor + Fem andre piller 😊 1
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Tussi skrev (2 minutter siden): Nydelig! Er nyrene fine? Aner ikke sist gang vi snakker så snakket han om at jeg trengte nyretransplantasjon i fremtiden 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå