Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Wee love you you party every day rock and roll ❤️❤️😁😁👍👍🥰🥰😍😍

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden):

Vi Elsker også Rock N Roll.🤘🤘🤘🤘👨‍🎤👩‍🎤♥️♥️

Elsker bare en sang siste aller siste slutt da for kiss ROCK AND ROLL ALL NITE PARTY EVERY DAY 12/2/23 bedre lyd svaret er ja 😁😁😁der gjør kiss jevla bra sorry jesus jobb med siste sangen de spiller by by kiss 😁😁😁😁

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Vi håper at det går bedre nå.♥️♥️

Ja bare de røkningene 😵‍💫😢👎👎

Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden):

OK, vi forstår. Vi håper at det roer seg snart.:yes::yes:

Åååååååå bilde bes beste til nå 😁😁🥰🥰😍😍😊😊

IMG_2506.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet

Pga sykdom så er ikke mobilregning betalt så Abbonementet er sperret betalte Faktura den 23.01 og fremdeles den 30 Januar er ikke mobilabonnement åpnet så de har frist til i morgen med å åpne det om ikke det er åpnet innen i morgen klokken 17:00 så går jeg innom Power og velger ny operatør jeg er ikke ved god helse men jeg lever Mvh Maskinfører er på nettet i butikken

• Hjerte 3
Skrevet
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Pga sykdom så er ikke mobilregning betalt så Abbonementet er sperret betalte Faktura den 23.01 og fremdeles den 30 Januar er ikke mobilabonnement åpnet så de har frist til i morgen med å åpne det om ikke det er åpnet innen i morgen klokken 17:00 så går jeg innom Power og velger ny operatør jeg er ikke ved god helse men jeg lever Mvh Maskinfører er på nettet i butikken

Vi er glade for å høre at du har det bra, vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Vi er glade for å høre at du har det bra, vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️

Jeg må kontakte dem for å få åpnet Abbonementet men det er jo stengt så får ikke ringt så blir nytt abonnement i morgen Blir Telia tipper jeg ICE er jeg ferdig med glad i dere også snakkes i morgen evt 🥰🥰😻😻♥️♥️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Jeg må kontakte dem for å få åpnet Abbonementet men det er jo stengt så får ikke ringt så blir nytt abonnement i morgen Blir Telia tipper jeg ICE er jeg ferdig med glad i dere også snakkes i morgen evt 🥰🥰😻😻♥️♥️

Tusen Takk, vi er også glade i deg. Og vi er glade for å høre fra deg vår gode venn.♥️♥️

• Hjerte 1
Skrevet
38 minutes ago, Maskinfører said:

Flott å se deg igjen.  Ønsker deg god bedring!

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Toppbå see deg @Maskinfører

i morgen først oda tidelig da etter på elkjøpe da i morgen kose meg leger det i spoiler da 😁 å 8 store flasker cola er litt erting 

Spoiler

Husk jeg har en ødelagt micro om da 😢

IMG_2517.thumb.jpeg.9baf20c15a87a9f185abae9d64ef7315.jpegIMG_2518.thumb.jpeg.d37cd1898e0845d5a5eca40de7776af4.jpegIMG_2519.thumb.jpeg.59cf7a5125e6d6e654f33ed39b3f2098.jpegIMG_2520.thumb.jpeg.f7998514badb67b6d22886951c8913ab.jpegIMG_2522.thumb.jpeg.e92e1ced97fc1754cd6b55b793fe5bcf.jpegIMG_2523.thumb.jpeg.636a6c895fc7e68ca19cea96dbb6b666.jpegIMG_2524.thumb.jpeg.f7229a23d93ce4acaee7eecb8c7b593f.jpegIMG_2521.thumb.jpeg.51b96288eca31622494b128aa98b0a32.jpeg

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (2 timer siden):

Har Telia internett og har vært fornøyd med det 🙂 Lykke til og god bedring @Maskinfører 👍

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...