Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (18 minutter siden): Er lykkelig for det null angst i meta quest 3 med xbox apen med ❤️❤️❤️❤️❤️Halo THe Master Chief Collection Det er vi glade for å høre.♥️♥️
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden (endret) Den fine hvite og grå pusen jeg fikk besøk av forrige uke var ganske nær meg stod på nederste trappetrinn og mjaua trist den ille ville gå forbi meg og spise maten jeg satt ut til den på trappa 😻 Endret 11 timer siden av Maskinfører 1
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Min beste kosolle var ps1 å nintendo, så kom xbox. da husker første møte med HALO synes det var. Et møkka spill da jeg hadde kommet 50% spillet greite ikke flyte meg da fra halo det beste spillet ble så bra att kjøpte meg nye xbox konsolle bare for halo da ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (4 minutter siden): Min beste kosolle var ps1 å nintendo, så kom xbox. da husker første møte med HALO synes det var. Et møkka spill da jeg hadde kommet 50% spillet greite ikke flyte meg da fra halo det beste spillet ble så bra att kjøpte meg nye xbox konsolle bare for halo da ❤️❤️ Maskinfører skrev (16 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ Maskinfører skrev (17 minutter siden): Den fine hvite og grå pusen jeg fikk besøk av forrige uke var ganske nær meg stod på nederste trappetrinn og mjaua trist den ille ville gå forbi meg og spise maten jeg satt ut til den på trappa 😻 ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Husker noen spill før deres tid Commodore 64 slinky å mr robot 1
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Riktig god natt👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller @Sviskepott @N-4K0 @Ryuuou @Delvis @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure @Gouldfan 1 3
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): Riktig god natt👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller @Sviskepott @N-4K0 @Ryuuou @Delvis @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure @Gouldfan Good natt 👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden MR SPEED skrev (3 timer siden): ♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (31 minutter siden): Good natt 👍👍 SprengeMobil skrev (1 time siden): SprengeMobil skrev (1 time siden): God natt til deg, og sov godt! SprengeMobil skrev (1 time siden): God natt til deg, og sov godt! MR SPEED skrev (1 time siden): Riktig god natt👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller @Sviskepott @N-4K0 @Ryuuou @Delvis @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure @Gouldfan MR SPEED skrev (2 timer siden): Husker noen spill før deres tid Commodore 64 slinky å mr robot Maskinfører skrev (3 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god natt.🥰🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): Riktig god natt👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller @Sviskepott @N-4K0 @Ryuuou @Delvis @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure @Gouldfan Litt sint postet da. Bedre sent en aldri, er ikke det man sier da! 😌 Du Mr-$ er sikkert i Drømmeland når denne posten ble postet. Uansett, hvilken tid du ser denne så får du ha en trivelig tur i Drømmeland. ☺️🤗🙃 Skal selv snart ta kvelden snart. 😴🥱💤 1
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Litt sint postet da. Bedre sent en aldri, er ikke det man sier da! 😌 Du Mr-$ er sikkert i Drømmeland når denne posten ble postet. Uansett, hvilken tid du ser denne så får du ha en trivelig tur i Drømmeland. ☺️🤗🙃 Skal selv snart ta kvelden snart. 😴🥱💤 Nei er våken angsten min har snudd døgn rytmen opp ned vå om natta sover på dagen 1
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Litt sint postet da. Bedre sent en aldri, er ikke det man sier da! 😌 Du Mr-$ er sikkert i Drømmeland når denne posten ble postet. Uansett, hvilken tid du ser denne så får du ha en trivelig tur i Drømmeland. ☺️🤗🙃 Skal selv snart ta kvelden snart. 😴🥱💤 Nei er ikke sint 👍👍 1
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): Litt sint postet da. Bedre sent en aldri, er ikke det man sier da! 😌 Du Mr-$ er sikkert i Drømmeland når denne posten ble postet. Uansett, hvilken tid du ser denne så får du ha en trivelig tur i Drømmeland. ☺️🤗🙃 Skal selv snart ta kvelden snart. 😴🥱💤 Jo skulle være sint er ikke alltid kontrolleren kopler seg til er streaming med halo helt ny kontroller i meta quest 3 da men apen er litt sånn idiot kjøpte den kontrollerer her fikk i går 😍 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden @MR SPEED liker en konsoll som jeg ikke liker. 🥴🥴 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå