Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai MR SPEED skrev (Akkurat nå): ♥️♥️♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 27. mai Forfatter Skrevet 27. mai Sånn da var det slutt mellom meg og Silje det var mitt valg jeg gjorde det for hennes skyld men en annen en skal faen meg få høre det 4
Maskinfører Skrevet 27. mai Forfatter Skrevet 27. mai Har vurdert og klage inn denne legen jeg syns han har trådt langt over streken jeg er tross alt 36 år hvor skal man klage @Tussi? 3
Maskinfører Skrevet 28. mai Forfatter Skrevet 28. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 27.5.2025 den 0.41): Vi ønsker dere en fin og god natt.♥️♥️ God og fin natt ❤️ 2
MR SPEED Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Har vurdert og klage inn denne legen jeg syns han har trådt langt over streken jeg er tross alt 36 år hvor skal man klage @Tussi? Vet ikke det riktig link https://www.helsenorge.no/klage-og-erstatning/klageordninger/ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Vet ikke det riktig link https://www.helsenorge.no/klage-og-erstatning/klageordninger/ Maskinfører skrev (2 timer siden): God og fin natt ❤️ MR SPEED skrev (2 timer siden): Maskinfører skrev (2 timer siden): Har vurdert og klage inn denne legen jeg syns han har trådt langt over streken jeg er tross alt 36 år hvor skal man klage @Tussi? Maskinfører skrev (2 timer siden): Sånn da var det slutt mellom meg og Silje det var mitt valg jeg gjorde det for hennes skyld men en annen en skal faen meg få høre det Vi ønsker dere en fin og god onsdagsmorgen.♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Mhm...da vet jeg til hvem og hvor jeg skal be all denne varmen om å dra om den banker på min dør. 1
MR SPEED Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Sviskepott skrev (45 minutter siden): Mhm...da vet jeg til hvem og hvor jeg skal be all denne varmen om å dra om den banker på min dør. Da kommer jeg banker på døra de 1 1
Tussi Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Maskinfører skrev (10 timer siden): Sånn da var det slutt mellom meg og Silje det var mitt valg jeg gjorde det for hennes skyld men en annen en skal faen meg få høre det Så trist.... Men hvis det er det du ønsker så er det riktig... Maskinfører skrev (10 timer siden): Har vurdert og klage inn denne legen jeg syns han har trådt langt over streken jeg er tross alt 36 år hvor skal man klage @Tussi? Hva tenker du på at var over streken? Føler du at han overbehandlet deg? Eller hva skjedde? 2
Sviskepott Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (52 minutter siden): Da kommer jeg banker på døra de Da sender jeg en to personers sauna til deg, så du ikke trenger å gå så langt for å få tak i den varmen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Sviskepott skrev (1 time siden): Da sender jeg en to personers sauna til deg, så du ikke trenger å gå så langt for å få tak i den varmen. Tussi skrev (1 time siden): Så trist.... Men hvis det er det du ønsker så er det riktig... Hva tenker du på at var over streken? Føler du at han overbehandlet deg? Eller hva skjedde? MR SPEED skrev (1 time siden): Da kommer jeg banker på døra de Sviskepott skrev (2 timer siden): Mhm...da vet jeg til hvem og hvor jeg skal be all denne varmen om å dra om den banker på min dør. Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️
Kassettspiller Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Maskinfører skrev (14 timer siden): Sånn da var det slutt mellom meg og Silje det var mitt valg jeg gjorde det for hennes skyld men en annen en skal faen meg få høre det Vondt å høre... 🥺 Ser for meg at du har en del å tenke på med tanke på helse og brudd.. Håper du tar ting rolig framover og finner små gleder likevel🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Kassettspiller skrev (2 timer siden): Vondt å høre... 🥺 Ser for meg at du har en del å tenke på med tanke på helse og brudd.. Håper du tar ting rolig framover og finner små gleder likevel🥰 Sviskepott skrev (6 timer siden): Da sender jeg en to personers sauna til deg, så du ikke trenger å gå så langt for å få tak i den varmen. Tussi skrev (6 timer siden): Så trist.... Men hvis det er det du ønsker så er det riktig... Hva tenker du på at var over streken? Føler du at han overbehandlet deg? Eller hva skjedde? MR SPEED skrev (6 timer siden): Da kommer jeg banker på døra de Maskinfører skrev (16 timer siden): God og fin natt ❤️ Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 2
Tussi Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ God kveld til dere også 😍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Tussi skrev (1 minutt siden): God kveld til dere også 😍 Tusen Takk, vi håper at du får en fin og god kveld videre.🥰🥰
Ryuuou Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai (endret) 21 hours ago, MR SPEED said: Fake or real? Det der så interesant ut og teit hehe. Endret 28. mai av Ryuuou 1
MR SPEED Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Går inn går ut inn i metro awakeng vr sitte rått for det spillet 1 1
MR SPEED Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai @Ryuuou vet ikke husker ikke er fra førsten kom på her med itavisa gjengen der var diskusjonen om pc pc pc pc å mere pc snakk sorry husker om jeg la det ut eller copy det etter bruker fra itavisa 😢😊 1 1
Ryuuou Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai 1 minute ago, MR SPEED said: @Ryuuou vet ikke husker ikke er fra førsten kom på her med itavisa gjengen der var diskusjonen om pc pc pc pc å mere pc snakk sorry husker om jeg la det ut eller copy det etter bruker fra itavisa 😢😊 Stilig alikevel uansett 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå