Tussi Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (19 minutter siden): Folsyre 1 mg Nycoplus Muli Lerkandipin 10Mg Spirix Garduran Burinex Tab 2 mg Lerkandipin Plavix Nycoplus B Kompleks Lipitor + Fem andre piller 😊 Oi, du må virkelig tenke helse fremover.... 🥰 du ervhekdig som er mann, lettere for deg å gå inn en plass og tisse ubemerket 😅 Maskinfører skrev (18 minutter siden): Aner ikke sist gang vi snakker så snakket han om at jeg trengte nyretransplantasjon i fremtiden oida.... du må passe på deg selv, du skal ha et langt liv 🥰🙃🙂 2
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Det står her Biovita Helsesenter ja ett slags Helsesenter en slags vaktmester 1
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai (endret) Tussi skrev (8 minutter siden): Oi, du må virkelig tenke helse fremover.... 🥰 du ervhekdig som er mann, lettere for deg å gå inn en plass og tisse ubemerket 😅 oida.... du må passe på deg selv, du skal ha et langt liv 🥰🙃🙂 Ja det må jeg 😊 ja det er mye enklere 😊 ja jeg skal ha ett langt liv 😊🥰 Endret 11. mai av Maskinfører 3
SVK2 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai 1 hour ago, Maskinfører said: Blodtrykk 122/89 hjemsendelse i morgen 😊 @SVK2 @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Tussi @Kassettspiller 😊 Så bra! 1 hour ago, Maskinfører said: Aner ikke sist gang vi snakker så snakket han om at jeg trengte nyretransplantasjon i fremtiden Håper de passer bra på deg slik du får alt du skal ha og får det på best mulig måte. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (2 timer siden): Blodtrykk 122/89 hjemsendelse i morgen 😊 @SVK2 @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Tussi @Kassettspiller 😊 Vi synes at det er fantastiske nyheter.♥️♥️ Maskinfører skrev (1 time siden): Aner ikke sist gang vi snakker så snakket han om at jeg trengte nyretransplantasjon i fremtiden Maskinfører skrev (2 timer siden): Folsyre 1 mg Nycoplus Muli Lerkandipin 10Mg Spirix Garduran Burinex Tab 2 mg Lerkandipin Plavix Nycoplus B Kompleks Lipitor + Fem andre piller 😊 Tussi skrev (2 timer siden): Nydelig! Er nyrene fine? Maskinfører skrev (2 timer siden): 122/89 var blodtrykket i morgen er det hjemsendeelse 😊 Maskinfører skrev (8 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god søndag.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai SVK2 skrev (19 minutter siden): Så bra! Håper de passer bra på deg slik du får alt du skal ha og får det på best mulig måte. Ja det håper jeg også 😀 😀 1
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi synes at det er fantastiske nyheter.♥️♥️ Vi ønsker dere en fin og god søndag.♥️♥️ Fin og god søndag ❤️ ❤️ 1
MR SPEED Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (4 timer siden): 122/89 var blodtrykket i morgen er det hjemsendeelse 😊 YEAH I LIKE IT NOOOOO I LOVE IT YEAH ❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): YEAH I LIKE IT NOOOOO I LOVE IT YEAH ❤️❤️ Ja ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Det var mye bedre legen sa jeg ikke skulle sove på gangen pga behov for ro men jeg klarte meg bra i morgen er det hjemreise ☺️ 1
Kassettspiller Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (6 timer siden): Blodtrykk 122/89 hjemsendelse i morgen 😊 @SVK2 @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Tussi @Kassettspiller 😊 🩷 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Kassettspiller skrev (58 minutter siden): 🩷 Maskinfører skrev (2 timer siden): Det var mye bedre legen sa jeg ikke skulle sove på gangen pga behov for ro men jeg klarte meg bra i morgen er det hjemreise ☺️ Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja ❤️❤️ MR SPEED skrev (3 timer siden): YEAH I LIKE IT NOOOOO I LOVE IT YEAH ❤️❤️ Maskinfører skrev (5 timer siden): Fin og god søndag ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja det håper jeg også 😀 😀 Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Esim https://teksiden.no/mobil/sim-kortet-er-pa-vei-ut-her-er-det-nye-alternativet-alle-snart-vil-bruke/# @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (10 minutter siden): Esim https://teksiden.no/mobil/sim-kortet-er-pa-vei-ut-her-er-det-nye-alternativet-alle-snart-vil-bruke/# @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller OK, vi forstår. Tusen Takk for info.ℹ️ℹ️👨🦰👩🦰👍👍
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld.♥️♥️ Fin og god søndagskveld ❤️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Fin og god søndagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker over dere også ❤️ ❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker over dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå