Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (7 minutter siden): @Tussi kan jeg ta denne nå å ? Kanylen ble fjernet i går ☺️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): ♥️♥️ ♥️♥️ 1
Tussi Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (4 timer siden): @Tussi kan jeg ta denne nå å ? Kanylen ble fjernet i går ☺️ Japp! 2
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Skal jeg skrives ut i dag ? Synes morgenen er så rar ? 🤗 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai (endret) Gjør ikke så vondt etter jeg fjernet plasteret ☺️ takket være svar fra @Tussi Endret 7. mai av Maskinfører 2
Tussi Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Da ble jeg ikke skrevet ut da ☹️ Uffda,hvordan går det? 2
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai (endret) Tussi skrev (3 minutter siden): Uffda,hvordan går det? Går dårlig han snakket noe binyrer og diverse flere prøver i morgen Endret 7. mai av Maskinfører 2
Tussi Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (14 minutter siden): Går dårlig han snakket noe binyrer og diverse flere prøver i morgen Uff, håper det går bra snart.... det fortjener du 🥰 2
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Tussi skrev (4 minutter siden): Uff, håper det går bra snart.... det fortjener du 🥰 Jeg tror det går dårlig 🥰 nå må jeg inn til Spesialblodprøve blodtrykket går ikke ned ☹️ 2
Tussi Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg tror det går dårlig 🥰 nå må jeg inn til Spesialblodprøve blodtrykket går ikke ned ☹️ Uff, skal be for deg hvis det er ok 🥰 2
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Tussi skrev (11 minutter siden): Uff, skal be for deg hvis det er ok 🥰 Tusen Takk @Tussi 🥰 2
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai (endret) Ultralyd gikk bra før var hjerte på 20% nå er det på Ish 34/38 ☺️ hjerteklaffene virker og ☺️ Endret 7. mai av Maskinfører 1
Kassettspiller Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (7 minutter siden): Kappe opp hjernen ja og dra ut nyrene ☹️ Hæ? Wtf 2
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Hæ? Wtf Ja fikk beskjed på morgenen idag ble ikke skrevet ut ☹️ 1
SVK2 Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai 2 hours ago, Maskinfører said: Jeg orker ikke mer ☹️ det det er ingen her ☹️ Skulle ønske jeg kunne besøkt deg. Men jeg er i det minste i tråden og tenker på deg. ❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå