Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Vi er glade for å ha hørt fra @Maskinfører i dag.🥰🥰 2
Delvis Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Vi er glade for å ha hørt fra @Maskinfører i dag.🥰🥰 Er også glad for at vi hørte fra @Maskinfører idag. 👍🙂 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Delvis skrev (15 minutter siden): Er også glad for at vi hørte fra @Maskinfører idag. 👍🙂 Vi har savnet han veldig her inne.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Er alle våkene her…… jeg begynder å våkne opp nå…. jeg må rydde ta i varene i kjøleskapet nå 😊😊er glad hold deg stroppen har sånt abonnement som kan bruke så mye mye gb betaler ca 800kr 😁 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar MR SPEED skrev (3 timer siden): Er alle våkene her…… jeg begynder å våkne opp nå…. jeg må rydde ta i varene i kjøleskapet nå 😊😊er glad hold deg stroppen har sånt abonnement som kan bruke så mye mye gb betaler ca 800kr 😁 Vi er våkne nå, men vi skal straks sove litt.🥱🥱😴😴💤💤
MR SPEED Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi er våkne nå, men vi skal straks sove litt.🥱🥱😴😴💤💤 Våkna opp fra skjønnest søvnen deres 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar Delvis skrev (17 timer siden): Er også glad for at vi hørte fra @Maskinfører idag. 👍🙂 Ja 👍☺️ 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Vi er glade for å ha hørt fra @Maskinfører i dag.🥰🥰 Ja vi er det 🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar Delvis skrev (18 timer siden): Har Telia internett og har vært fornøyd med det 🙂 Lykke til og god bedring @Maskinfører 👍 Ja har Telia nå 😀👍 2
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar MR SPEED skrev (20 timer siden): Toppbå see deg @Maskinfører i morgen først oda tidelig da etter på elkjøpe da i morgen kose meg leger det i spoiler da 😁 å 8 store flasker cola er litt erting Vis skjult innhold Husk jeg har en ødelagt micro om da 😢 Ja det er det 🥰 🤗 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar SVK2 skrev (20 timer siden): Flott å se deg igjen. Ønsker deg god bedring! Takk 🤗 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 timer siden): Tusen Takk, vi er også glade i deg. Og vi er glade for å høre fra deg vår gode venn.♥️♥️ Vi er glade i dere også mine venner ♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 29.1.2025 den 22.05): Vi er helt enige, kom tilbake til oss @Maskinfører vi savner deg.♥️♥️ Ja vi er det ♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar Kassettspiller skrev (På 29.1.2025 den 22.02): Dette er så rart? @Maskinfører kom tilbake! 🌸🚛 Ja 🌺🌺🚒🚒🚒 1 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar SVK2 skrev (På 29.1.2025 den 21.46): Om man sjekker profilen til @Maskinfører så ser man at han var innom for en time siden. Han har ikke postet noe enda. Men kanskje vi snart hører fra han? Hehe 🤗 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar MR SPEED skrev (På 28.1.2025 den 16.23): @Delvis @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) det går omgang syken influensa nå jeg hadde det da kan hende @Maskinfører har det måtte vente å levere en micro til elkjøpe men ok kan fikk den men virket ikke nå må få den oop Er vel lungene 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 24.1.2025 den 13.45): Vi savnet også @Maskinfører her inne i går kveld. 😀😀 2
Kassettspiller Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja 🌺🌺🚒🚒🚒 Spørsmål: Når du kjørte bergingsbil, hva var det villeste eller rareste du opplevde? 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar MR SPEED skrev (48 minutter siden): Våkna opp fra skjønnest søvnen deres Nå er vi våkne.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (41 minutter siden): Ja vi er det 🥰🥰 Maskinfører skrev (40 minutter siden): Vi er glade i dere også mine venner ♥️♥️ Maskinfører skrev (39 minutter siden): Ja vi er det ♥️♥️ Vi har savnet deg, og vi tenker mye på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå