Trippelure Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Her er en kul låt og video til dere alle, som jeg liker å starte dagen med 😍 Jeg har postet den før, men den er så superkul at den kan postes og høres på nytt 😁🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Trenger du ei eksosrype? 😂😂😂😂 Yes i am søta ❤️❤️❤️❤️🤪 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Yes i am søta ❤️❤️❤️❤️🤪 Tøysegutt, tøysegutt Nå syns æ næsten du har for møe krutt 😂😂😂😂. 😂😂😂😂😂😂 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Her er en kul låt og video til dere alle, som jeg liker å starte dagen med 😍 Jeg har postet den før, men den er så superkul at den kan postes og høres på nytt 😁🐶🥰🥳 Takk takk Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Ja det klemme sitatet kom jeg på nå i farta i stad faktisk bare ved å skrive med deg ❤️. Så det er gøy vettu 😉 ❤️. Enig i at moren til Forest Gump var veldig smart 🏆. Jeg er veldig interessert i dialekter, men har ikke farta nok rundt i Norge etter min smak.. Så da blir det jo det som man får med seg via tv..... Dialekter kan være veldig artig for da blir det noe med fart i 😂😂😂. Så kult at du kom på det selv 🤩😃🐶🥰 Det er sånn som kan passe å henge på veggen og skrives på kopper Jeg har familie/slekt fra forskjellige steder og har reist litt rundt. Men det meste plukker jeg opp fra tv/radio/film osv 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Tøysegutt, tøysegutt Nå syns æ næsten du har for møe krutt 😂😂😂😂. 😂😂😂😂😂😂 Sier hææææææ fritt vilt da 😛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Så kult at du kom på det selv 🤩😃🐶🥰 Det er sånn som kan passe å henge på veggen og skrives på kopper Jeg har familie/slekt fra forskjellige steder og har reist litt rundt. Men det meste plukker jeg opp fra tv/radio/film osv 😁🐶🥰 Jeg kan bli slik når jeg blir inspirert 😉 ❤️. Så skriver jeg det ned i boka mi ❤️. Så hadde vært gøy å brukt det til noe, spre budskapet 🏆. Tror vi trenger påminnelser i dagens samfunn 🏆. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😋 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Sier hææææææ fritt vilt da 😛 Fritt vilt? Jaja du om det.... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (10 minutter siden): Yes i am søta ❤️❤️❤️❤️🤪 Søt er du ihvertfall 😘😘😘 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april (endret) Oxalidaceaee skrev (22 minutter siden): Fritt vilt? Jaja du om det.... Hørte det fra reklame 👎 Endret 16. april av MR SPEED Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Trippelure skrev (57 minutter siden): Håper det ordner seg i en superfart og at du og Tuss får en fin dag 🍀☘️😊😻🐶🥰 Nei det gjør ikke det takk i like måte håper du og Alfred også får en fin dag 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (29 minutter siden): Hørte det fra reklame 👎 Du gjorde det ja.... Ja altså du er jo det, så det kan jeg jo ikke si noe på.... Selv om jeg har lyst.... Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Trippelure skrev (1 time siden): Hurra, det ser ut som et godt og kult valg 😎🐶🥰👍 Ja ikkje sant ? 😎😎🐶🐶😻😻🥰🥰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Kjenner du deg igjen? 😂😂😂 Nei hele livet mitt gikk til helvette etter det mistet mine søsken også ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei hele livet mitt gikk til helvette etter det mistet mine søsken også ☹️☹️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april @Sviskepott hvor er du ❤️❤️?? 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (11 minutter siden): Nei det gjør ikke det takk i like måte håper du og Alfred også får en fin dag 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Tusen❤️takk 😃 Vi er litt slitne i dag, spesiellt Alfred. Det ble altfor mye løping i sola for han i går 😆🐶🥰 Vi krysser uansett fingre og poter for deg og papirene dine 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (13 minutter siden): Nei hele livet mitt gikk til helvette etter det mistet mine søsken også ☹️☹️ Vi er her for deg alle sammen! Sender deg en god trøsteklem og hoppende susser fra valpen ❤️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (14 minutter siden): ❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå