Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Skulle kjøpe MOVE kontroller vr kontroller til psvr da så en side tenkte ikke noe særlig over den siden black friday megastore det fruugo jukse side de lurte meg for 613kr er ikke pengene ble sint gikk på det for andre de tar men de sender ikke vare @Oxalidaceaee love ikke søk opp den siden du er da som meg dum å de tar penga å varene får du ikke ikke les på nett er bare juks opp levd de idiotene kjøthuene kål huer bedre gi di en på trynet er ikke til deg de kommentarene er det ble er sint ennå att faen meg går på det gjør vist det da Cassidy Tvillingene handler aldri på nettet vi. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Skulle kjøpe MOVE kontroller vr kontroller til psvr da så en side tenkte ikke noe særlig over den siden black friday megastore det fruugo jukse side de lurte meg for 613kr er ikke pengene ble sint gikk på det for andre de tar men de sender ikke vare @Oxalidaceaee love ikke søk opp den siden du er da som meg dum å de tar penga å varene får du les på nett er bare juks opp levd de idiotene kjøthuene kål huer bedre gi di en på trynet er ikke til deg de kommentarene er det ble er sint ennå att faen meg går på det gjør vist det da Fruugo må du jo ikke bestille på vennen.... Skjønner godt du ble sint da ja... Det hadde jeg også blitt! Det hjelper nok ikke og gi noen kålhuer en på trynet men.... Selv om man har aldri så lyst til det av og til 😂. Man lærer så lenge man lever vettu 😉🏆. Da har du lært at du ikke skal gjøre det neste gang 👌. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Skulle kjøpe MOVE kontroller vr kontroller til psvr da så en side tenkte ikke noe særlig over den siden black friday megastore det fruugo jukse side de lurte meg for 613kr er ikke pengene ble sint gikk på det for andre de tar men de sender ikke vare @Oxalidaceaee love ikke søk opp den siden du er da som meg dum å de tar penga å varene får du ikke ikke les på nett er bare juks opp levd de idiotene kjøthuene kål huer bedre gi di en på trynet er ikke til deg de kommentarene er det ble er sint ennå att faen meg går på det gjør vist det da Skulle hatt en klem du vettu ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Cassidy Tvillingene liker best å handle på fysiske butikker vi. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Skulle hatt en klem du vettu ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (20 minutter siden): Liker så godt denne her jeg 😀. Den synes jeg er god på smak 👌 Solebær saft er godt 😀 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Solebær saft er godt 😀 Ja jeg har helt dilla 😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 12 Stk B15 Automat 1 Stk C16 Automat med jordfeilbryter 1 Stk C20 Automat med jordfeilbryter 1 Stk C63 Automat (Hovedsikring) Billig 2 000,- 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja samma her ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (18 minutter siden): Blir bra det vettu @Maskinfører👌👌👌 Ja detta blir bra 👌👌👌 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja detta blir bra 👌👌👌 Godt å høre 😂🏆 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker best å handle på fysiske butikker vi. Jeg og 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og Ikke jeg 😂😂😂🏆🏆🏆 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ikke jeg 😂😂😂🏆🏆🏆 Og det er ok 😊 Jeg handler innimellom en del bøker og plater på nett 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april CC NULL TAGING NÅ PÅ LEGO DA MÅ DERE LETTE etter Lego bilder her etter 👍👍👍👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Hei @MR SPEED fattern kjøpte Lego traktor til meg når jeg var barn 🚜 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Godt å høre 😂🏆 Ja 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (10 minutter siden): CC NULL TAGING NÅ PÅ LEGO DA MÅ DERE LETTE etter Lego bilder her etter 👍👍👍👍 Skal si du bygger 👌. Er du glad i Lego du? Har du vært i Legoland noen gang? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Entern skrev (10 minutter siden): Hei @MR SPEED fattern kjøpte Lego traktor til meg når jeg var barn 🚜 Så gøy 🥳 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (11 minutter siden): CC NULL TAGING NÅ PÅ LEGO DA MÅ DERE LETTE etter Lego bilder her etter 👍👍👍👍 Ser ut som du har det behagelig ihvertfall 👌 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå