MR SPEED Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet, Peppes er svindyr. Men den beste pizza da 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Men den beste pizza da 👍👍 Cassidy Tvillingene har Tropical som vår favorittpizza på Peppes, den pizzaen er med pepperonipølse og ananas.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Har noen kjøpt Pizza hos pizzabakeren? Hvordan er de? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Delvis skrev (1 minutt siden): Har noen kjøpt Pizza hos pizzabakeren? Hvordan er de? Ja men Synnes ikke var så god husker hvem pizza jeg kjøpte der da . Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Delvis skrev (Akkurat nå): Har noen kjøpt Pizza hos pizzabakeren? Hvordan er de? Cassidy Tvillingene har kjøpt pizza hos pizzabakeren en gang, vi kjøpte en pizza med skinke og sjampinjong. Den var helt ok. Men vi synes at både Peppes og Dominos har bedre pizza. Men det er vår smak og vår mening da.😊😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ja men Synnes ikke var så god husker hvem pizza jeg kjøpte der da . Cassidy Tvillingene synes at både Peppes og Dominos har bedre pizza enn Pizzabakeren.😊😊 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Er bare Pizzabakeren her. 😒 Må reise veldig langt til både Peppes og Dominos 👎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Delvis skrev (2 minutter siden): Er bare Pizzabakeren her. 😒 Må reise veldig langt til både Peppes og Dominos 👎 Cassidy Tvillingene har både Peppes og Dominos her hos oss, vi må reise litt lengre til Pizzabakeren.😊😊 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har både Peppes og Dominos her hos oss, vi må reise litt lengre til Pizzabakeren.😊😊 Heldiggriser hehe 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Delvis skrev (2 minutter siden): Heldiggriser hehe Ja det synes Cassidy Tvillingene også. Pizzabakeren har nesten forsvunnet fra Bergen og Bergensområdet. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Delvis skrev (7 minutter siden): Er bare Pizzabakeren her. 😒 Må reise veldig langt til både Peppes og Dominos 👎 Kan du ikke ringe å bestille hjemme til deg da att de kommer til deg jeg gjør det men er ikke så ofte jeg bestiller utte men først jeg gjør det vil jeg ha pizza på døra mi 👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (8 minutter siden): Kan du ikke ringe å bestille hjemme til deg da att de kommer til deg jeg gjør det men er ikke så ofte jeg bestiller utte men først jeg gjør det vil jeg ha pizza på døra mi 👍 Cassidy Tvillingene slipper å ringe, vi har bare 5 minutters busstur til både Peppes og Dominos. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene slipper å ringe, vi har bare 5 minutters busstur til både Peppes og Dominos. Jeg er lat 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Jeg er lat Det er Cassidy Tvillingene også, men vi er ikke så late at vi ikke gidder å kjøpe pizza. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (14 minutter siden): Kan du ikke ringe å bestille hjemme til deg da att de kommer til deg jeg gjør det men er ikke så ofte jeg bestiller utte men først jeg gjør det vil jeg ha pizza på døra mi 👍 Da måtte de tatt ferje for å komme med den lol 🙄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Delvis skrev (1 minutt siden): Da måtte de tatt ferje for å komme med den lol 🙄 Cassidy Tvillingene gjetter at du har lang vei til både McDonalds og Burger King også??👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Delvis skrev (8 minutter siden): Da måtte de tatt ferje for å komme med den lol 🙄 Sorry. Der @Delvis 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Sorry. Der @Delvis Cassidy Tvillingene tenker at vi som bor i Bergen og du som bor i Fredrikstad, vi bor i byer. Og vi glemmer av og til at folk som bor ute i distriktene ikke har samme tilgang på spisesteder som oss.😊😊 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du har lang vei til både McDonalds og Burger King også??👨🦰👩🦰 Nei de er der opptil flere av faktisk. 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Delvis skrev (Akkurat nå): Nei de er der opptil flere av faktisk. 🙂 Cassidy Tvillingene liker å høre at du har tilgang til McDonalds.🥰🥰 Vi er McDonalds-fans, så vi liker ikke Burger King noe særlig.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå