Sviskepott Skrevet fredag kl 08:40 Skrevet fredag kl 08:40 Tre fine roser til @75192 som er så behjelpelig når en nesten grøfter. Takk! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 10:37 Forfatter Skrevet fredag kl 10:37 Sviskepott skrev (1 time siden): Tre fine roser til @75192 som er så behjelpelig når en nesten grøfter. Takk! Støttes 100% av oss.🌹🌹 1
FinalFantasyLover Skrevet fredag kl 10:45 Skrevet fredag kl 10:45 Gir dagens rose til CC da jeg synes at hun er trivelig. 😃
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:17 Forfatter Skrevet fredag kl 18:17 FinalFantasyLover skrev (7 timer siden): Gir dagens rose til CC da jeg synes at hun er trivelig. 😃 Vi er en gutt og en jente, vi er en tvillingbror og tvillingsøster som deler denne brukeren. 1 1
FinalFantasyLover Skrevet fredag kl 19:50 Skrevet fredag kl 19:50 Jeg trodde dere var to jenter. 😃. Men det har ikke noe å si. Ha en fin kveld dere to. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 22:04 Forfatter Skrevet fredag kl 22:04 FinalFantasyLover skrev (2 timer siden): Jeg trodde dere var to jenter. 😃. Men det har ikke noe å si. Ha en fin kveld dere to. Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god helg videre.🥰🥰 1
75192 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg vil gi en rose til Spoiler JOHN LENNON Endret 9 timer siden av 75192 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden 75192 skrev (2 timer siden): Jeg vil gi en rose til Skjul innhold JOHN LENNON ❤️❤️❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå