Gå til innhold

Trenger å bytte ut kombiskriver Canon Pixma MG8150. Trenger tips ?


Anbefalte innlegg

Har en Canon Pixma MG8150 gammel kombiprinter. 

Den er gammel og begynner å slite. Samt er også lei av å kjøpe blekpratoner når jeg må scanne.
Tungvint at det må være blekpatroner i når enn skal scanne. Ren svindel syns jeg. Skriver ikke ut så mye, scanner mer enn skriver.

kunne lasterskriver vært noe ? Antar disse også er kombinert skriver/scanner ? Hvis ikke så trener jeg også en enkeltstående scanner.
Vet at tonerne til laserskrivere er dyre, men lønner seg nok i lengden. Slippe bytte ut uttørkende patroner.

Noen tips til laserskrivere og eller standalone scaner ? Prisklasse fra 2000->6000 er vell greit å legge seg på. Eller bør endres for å få en god  laserskriver ?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får kombiskrivere (blekk) hvor dysene sitter i patronene. Litt dyrere patroner men fordelen er at om dysene tetter seg så får man jo nye dyser når man bytter patroner. En annen fordel er at du kan skrive og scanne så mye du bare vil. Til og med når patronene viser 0% igjen kan du fortsette å skrive ut til du ser det ikke kommer farger på papiret. Har en slik skriver selv. Canon etellerettannet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...