Gå til innhold

moddchip til xbox!


Krims

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har i det siste vært svært mange innlegg her om modding så det er nok godkjent nå. I tillegg er en modchip i seg selv en 100% fullt lovlig vare, både i Norge og Usa. Det er først når man fyller den med en hacket bios du går over på andre siden.. Men det selges normalt ikke med en chip.

 

Selv kjøpte jeg fra Votec.no. Anbefales, enkelt og greit.

Merk riktignok at du bør kjøpe 2.3B, merk B..

Og Usb bildet der på 2.3chippen er totalt misvisende, har ingenting med Usb å gjøre..

 

Andre jeg har hørt om i Norden er hammar.no, psxcare.com og digistore.no.

 

Skulle jeg kjøpt fra utlandet hadde jeg havnet på en offisiell Xecuter distributør.

 

Ellers kommer det snart 2 nye spennende chipper, X3 og Xenium.

4. generasjons..

 

Dette ble litt på siden, men topic har jeg svart på :-)

Endret av Panter
Lenke til kommentar

anbefaler sterk Divineo

 

 

Der kjøpte jeg en x-bit. Og den HAR USB.. ikke noe sån misledende power greier som xecuter 2.3 har.

 

Jeg syns alle skal boikotte xecuter, da de legger ut lyvende sammenligninger med andre sine chipper på sida si og bruker andre metoder for å tråkke på andre.

 

 

Kjøp en x-bit fra divineo du. Da får du 2mb flash, usb programmering, VELDIG bra pogopin installasjon (installasjon uten lodding - hvis du vil) med fjærbelastede pins. Beste chippen ute den dag i dag, spør du meg.

 

 

Meget bra service har butikken også. Jeg klarte, med egen feil, å belaste VISA kortet mitt 2 ganger da jeg skulle betale. Jeg sendte dem mail om dette, og pengene var tilbake dagen etter. Chippen kom etter ei uke eller noe slikt.

 

 

btw;

 

Denne sjappa er også i UK.

Endret av TorgeirS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...