Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden MR SPEED skrev (23 minutter siden): nei hørt det smaker får eller lam da Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg har spist pinnekjøtt når jeg har vært invitert til andre i jula, ikke ellers. Salte greier. Tørst som bare det etterpå. 🚰 Maskinfører skrev (1 time siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ MR SPEED skrev (2 timer siden): Pinnekjøtt her se vg 😉 Pinne kjøtt test @N-4K0 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott Sviskepott skrev (6 timer siden): Jaaa, måtte den bli god og levelig for alle sammen her inne. Vi ønsker dere en fin og god mandag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god mandag.♥️♥️ Fin og god mandag ❤️❤️
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg har spist pinnekjøtt når jeg har vært invitert til andre i jula, ikke ellers. Salte greier. Tørst som bare det etterpå. 🚰 Ja visst faen pinnekjøtt er salt og det trengs rikelig med væske etterpå helst farris bris 😀 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå