Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Tusen Takk Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godlørdag.♥️♥️

Tusen takk 😊😊☺️☺️

Håper dere har en kjempekoselig lørdag 😊😊☺️☺️

Her høljregner det, og jeg skal ta meg en liten lur 😴

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (35 minutter siden):

...det er noe rart med gamle menn som skal være like unge og virile som for førti år siden. Passer ikke helt liksom.

Det blir litt det samme med Angus Young i AC/DC og skoleguttuniformen... :p  ingen kritikk av ham, det er hans valg, men jeg har aldri hatt sansen for det, jeg syns det blir for dumt, ærlig talt.

Endret av N-4K0
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Det blir litt det samme med Angus Young i AC/DC og skoleguttuniformen... :p  ingen kritikk av han, det er hans valg, men jeg har aldri hatt sansen for det, jeg syns det blir for dumt, ærlig talt.

Cassidy Tvillingene synes at det er kult det er jo imaget hans: Vi sier All Respekt Til Angus Young.🤘🤘🤘🤘

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (34 minutter siden):

...det er noe rart med gamle menn som skal være like unge og virile som for førti år siden. Passer ikke helt liksom.

Vet ikke, kjøpte siste soloplata til Bruce Dickinson i går. Har ikke hørt den ennå, men regner med at han fortsatt ruler 😎

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er kult det er jo imaget hans: Vi sier All Respekt Til Angus Young.🤘🤘🤘🤘

Absolutt, jeg hadde bare aldri lagd meg et sånt image selv, men hver sin smak :) 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Tusen takk 😊😊☺️☺️

♥️♥️

 

N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Absolutt, jeg hadde bare aldri lagd meg et sånt image selv, men hver sin smak :) 

Cassidy Tvillingene forstår, vi hadde nok heller ikke kledd oss sånn. Men vi synes at det er kult når artister og kunstnere kler seg sånn, og finner sine egne varemerker og image.:thumbs::thumbs:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...