Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har det fint og bra.🐶🐶🥰🥰

Vi har det bare bra, takk 😃🐶🥰 Valpen og jeg sovnet godt og tidlig på sofaen i går, og så våknet vi igjen kl 02. Så det ble tidlig start for oss i dag 🐶🥰 Håper dere har hatt en fin natt og får sove godt når dere skal legge dere 🍀☘️😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Vi har det bare bra, takk 😃🐶🥰 Valpen og jeg sovnet godt og tidlig på sofaen i går, og så våknet vi igjen kl 02. Så det ble tidlig start for oss i dag 🐶🥰 Håper dere har hatt en fin natt og får sove godt når dere skal legge dere 🍀☘️😊

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det fint begge to, vi har hatt en flott våkenatt. Og vi har spist egg & baconfrokost med appelsinjuice til klokken 05.00. I dag.🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det fint begge to, vi har hatt en flott våkenatt. Og vi har spist egg & baconfrokost med appelsinjuice til klokken 05.00. I dag.🥰🥰

Det hørtes godt ut 😋 fint å høre at dere har det fint 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Tusen❤️takk 😊 og god søndag til deg og faren din, fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰

Tusen takk 😊💛 jeg og fattern har kost oss med kaffe og nrk klassisk og nå skal vi spise frokost🍞🥚😊

Håper du og valpen får en kjempefin og koselig søndag 😊🐶💛

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

Tusen takk 😊💛 jeg og fattern har kost oss med kaffe og nrk klassisk og nå skal vi spise frokost🍞🥚😊

Håper du og valpen får en kjempefin og koselig søndag 😊🐶💛

Det hørtes koselig ut, håper dere får en like koselig søndag videre 🍀☘️😊

Vi kosær vårs med litt jazz som vanlig på søndager 🤩 Etterpå skal vi gå tur og se hvor mye ved som har blåst ned 😎🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Det hørtes koselig ut, håper dere får en like koselig søndag videre 🍀☘️😊

Vi kosær vårs med litt jazz som vanlig på søndager 🤩 Etterpå skal vi gå tur og se hvor mye ved som har blåst ned 😎🐶🥰

Tusen takk😊😊 kos med jazz 🥰 særlig siden valpen og liker det 😍 og blir e spennende tur 😀🐶

Jeg og fattern skal og gå en liten tur snart 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 timer siden):

God søndag @MR SPEED 😊 Du må hvile armen så du blir bra og kan bygge enda mer. Ikke overdriv byggingen nå, det er viktig å ta vare på helsa 🍀☘️🐶🥰

da må si sannheten da er da jeg har angst den er der mye nå bygge hjelper får ikke noe mot angsten da da bygg litt bedre de går i esken til faen skappet kommer da å da

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (5 minutter siden):

da må si sannheten da er da jeg har angst den er der mye nå bygge hjelper får ikke noe mot angsten da da bygg litt bedre de går i esken til faen skappet kommer da å da

Godt å høre at byggingen hjelper mot angsten 😊👍

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (17 minutter siden):

da må si sannheten da er da jeg har angst den er der mye nå bygge hjelper får ikke noe mot angsten da da bygg litt bedre de går i esken til faen skappet kommer da å da

Skjønner ❤️ Det er trist å høre at du har angst, men fint at legobygging hjelper 😊 Jeg har også mye angst i perioder, så jeg vet hvordan det er. Man må gjøre det som hjelper. Håper armen blir fort bra og at du har så lite angst som mulig 🍀☘️🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...