N-4K0 Skrevet i går, 06:43 Skrevet i går, 06:43 Jeg kjøpte i går kveld to stykk pakker med skivet bacon som var nedpriset, og tenker selv at nyte egg og bacon senere nu i dag. De besteste ønsker for selveste Luciadagen deles ut til enhver som disse ord beskuer 1 1
Sviskepott Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Å?!?! Er det i dag?!? Jeg er ingen Luciadame, så disse lusete katter har gått meg forbi. De ser søte ut, men smaker kanskje ikkeno`? Safran er glt og kult, men smaker ingenting? Jeg aner ikke. 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Sviskepott skrev (10 timer siden): Egg og bason høres vederkvegendes ut! Jeg skal handle inn masse egg til resten av dette året! Det er så godt. Vi kan bekrefte at det er veldig velsmakende.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden N-4K0 skrev (8 timer siden): Jeg kjøpte i går kveld to stykk pakker med skivet bacon som var nedpriset, og tenker selv at nyte egg og bacon senere nu i dag. De besteste ønsker for selveste Luciadagen deles ut til enhver som disse ord beskuer Sviskepott skrev (1 time siden): Å?!?! Er det i dag?!? Jeg er ingen Luciadame, så disse lusete katter har gått meg forbi. De ser søte ut, men smaker kanskje ikkeno`? Safran er glt og kult, men smaker ingenting? Jeg aner ikke. 😕 Vi ønsker dere en fin og god lørdag.♥️♥️ 1
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Sviskepott skrev (9 timer siden): Å?!?! Er det i dag?!? Jeg er ingen Luciadame, så disse lusete katter har gått meg forbi. De ser søte ut, men smaker kanskje ikkeno`? Safran er glt og kult, men smaker ingenting? Jeg aner ikke. 😕 Det var nu i dag lørdag ja det er årevis siden jeg smakte lussekatter, jeg kan ikke erindre smaken, dog jeg minnes at de er gode. https://no.wikipedia.org/wiki/Lussekatt Selv om Luciadagen nu er over, sjenker jeg Dem herved ærestittelen Lussepott for den nu passerede dagen og for alle fremtidige Luciadager 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden N-4K0 skrev (1 time siden): Det var nu i dag lørdag ja det er årevis siden jeg smakte lussekatter, jeg kan ikke erindre smaken, dog jeg minnes at de er gode. https://no.wikipedia.org/wiki/Lussekatt Selv om Luciadagen nu er over, sjenker jeg Dem herved ærestittelen Lussepott for den nu passerede dagen og for alle fremtidige Luciadager 😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden N-4K0 skrev (8 timer siden): Selv om Luciadagen nu er over, sjenker jeg Dem herved ærestittelen Lussepott for den nu passerede dagen og for alle fremtidige Luciadager Åååå, det er det søteste navnet jeg har fått noen gang. Sangtalusia forever, altså! 🌟
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå