Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:32 Skrevet mandag kl 17:32 Sviskepott skrev (5 timer siden): Det er bra, for en kan alltid feire og spise og kose seg selv etter at "datoen" er tilbakelagt. Ja det er vi helt enige i.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:33 Skrevet mandag kl 17:33 Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Sviskepott Skrevet mandag kl 19:49 Forfatter Skrevet mandag kl 19:49 Fremdeles aldri smakt, men håper det var supergodt! Før nudlene mine laget jeg potetmos med tilbehør og stekte litt pølser og det var i alle fall godt. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:51 Skrevet mandag kl 19:51 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Fremdeles aldri smakt, men håper det var supergodt! Før nudlene mine laget jeg potetmos med tilbehør og stekte litt pølser og det var i alle fall godt. Vi sier nam nam.😋😋🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 20:01 Skrevet mandag kl 20:01 N-4K0 skrev (4 minutter siden): Mmm, potetmos 😋 Vi er helt enige, nam nam.😋😋
Sviskepott Skrevet mandag kl 21:14 Forfatter Skrevet mandag kl 21:14 Legge meg = Mmmmm...også veldig godt. Natta. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:35 Skrevet mandag kl 23:35 Sviskepott skrev (2 timer siden): Legge meg = Mmmmm...også veldig godt. Natta. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott🥱🥱💤💤😴😴🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:06 Skrevet i går, 03:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet i går, 06:31 Forfatter Skrevet i går, 06:31 Fra meg også. Jeg skal forsøke å være lite på nett i dag, for "ordentlig arbeid" krever sitt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:37 Skrevet i går, 12:37 Sviskepott skrev (6 timer siden): Fra meg også. Jeg skal forsøke å være lite på nett i dag, for "ordentlig arbeid" krever sitt. Det forstår vi, for ordentlig arbeid må til det også. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 1
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Nu skal jeg køye og hvile mitt plagede hode fra denne pine som atter har satt sine klør i det 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Sviskepott skrev (1 time siden): Det er veldig godt, C&C. Vi er helt enige.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden N-4K0 skrev (1 minutt siden): Nu skal jeg køye og hvile mitt plagede hode fra denne pine som atter har satt sine klør i det Vi ønsker deg en god lur.🥱🥱💤💤😴😴🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Tusinde takk skal Eder have. Undertegnede likte tanken på at snakke lett alderdomsk, helt uten at jeg behersker det. Ønsker Eder en velsmakende dag. 👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Sviskepott skrev (1 time siden): Tusinde takk skal Eder have. Undertegnede likte tanken på at snakke lett alderdomsk, helt uten at jeg behersker det. Ønsker Eder en velsmakende dag. 👍 Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå