Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. :) Rart hvor fort ei uke går. Hvordan hadde det vært å ikke ha uker og år?
Bare enkeltdager som gled forbi som en elv... Det hadde jeg likt. Helt uten reklame noe sted. 
Det hadde vært fint. Uten SoMe-folk også. Kjempefint. Det er mine små ønsker her i verden. 🥱

• Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (8 timer siden):

Takk. :) Rart hvor fort ei uke går. Hvordan hadde det vært å ikke ha uker og år?
Bare enkeltdager som gled forbi som en elv... Det hadde jeg likt. Helt uten reklame noe sted. 
Det hadde vært fint. Uten SoMe-folk også. Kjempefint. Det er mine små ønsker her i verden. 🥱

Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden):

Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋

Everytime Homer Simpson says *mmm* - YouTube

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har drukket et stort glass med friskt kildevann og isbiter i...og føler meg faktisk styrket og renset av det. 
Mine "rør" er nå rene og klar til usunnheter. 😂 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg drikker rent vann altfor sjelden, jeg må liksom ha noe med smak i, eller drikke vann til middagen.

Apropos vann, så irriterer det meg at smaksatt vann (type Imsdal o.l.) etter min smak har altfor svak smak, det er nesten så de kunne latt være å tilsette smak når det er såpass lite.

• Hjerte 1
Skrevet
N-4K0 skrev (37 minutter siden):

Jeg drikker rent vann altfor sjelden, jeg må liksom ha noe med smak i, eller drikke vann til middagen.

Apropos vann, så irriterer det meg at smaksatt vann (type Imsdal o.l.) etter min smak har altfor svak smak, det er nesten så de kunne latt være å tilsette smak når det er såpass lite.

Sviskepott skrev (2 timer siden):

Jeg har drukket et stort glass med friskt kildevann og isbiter i...og føler meg faktisk styrket og renset av det. 
Mine "rør" er nå rene og klar til usunnheter. 😂 

N-4K0 skrev (6 timer siden):

Everytime Homer Simpson says *mmm* - YouTube

Vi ønsker dere en fin og god lørdag.♥️♥️

Skrevet
MR SPEED skrev (1 time siden):

Tenk hvis goteri hadde blitt forbutt da, vi 3 hadde havna i fengsel for å bryte loven da for spise goderi tenk å sitte på glatt selle da det hadde blitt gøy nei får ikke love å spise troyka da som er et exempel da CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) tenk da havne i kasjOtten for dere deler en twist pose 

Da hadde vi bare gjemt oss under jorden i en bunkers og delt snop.😉😉

Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Da hadde vi bare gjemt oss under jorden i en bunkers og delt snop.😉😉

Jeg kommer er jeg velkommen i jorda sammen med dere 2 ❤️❤️❤️❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Ja du er alltid velkommen her hos oss, for vi digger deg.♥️♥️

Ok sier angry birds meg da:tease::tease:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...