MR SPEED Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Riktig GOOD natt ❤️❤️❤️❤️❤️alle her 😊😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): Riktig GOOD natt ❤️❤️❤️❤️❤️alle her 😊😊😊😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker masse på dere.♥️♥️ Tenker masse på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Nå var det nesten så jeg knakk sammen i tårer i bilen var innom Esso og hentet Cafe Latte i koppen min deretter reiste jeg innom Kiwi og kjøpte en boks med General Original Portion No2 deretter kjørte jeg til kirkegården og tente lys for Mamma og Pappa og vannet litt for øvrig familie som har gått bort de siste 60 åra når jeg kom inn i bilen leste jeg ut noen feilkoder for å se om det var noen så ble det dårlig kontakt så når jeg startet bilen lyste 3 fuckings gule lamper Antiskrens og ABS deretter durte jeg hjem og fikla og når jeg kom hjem så fikk jeg heldigvis bort lampene 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai MR SPEED skrev (2 timer siden): Egg til kveld ❤️ å flue til dessert 😝🤪😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tenker masse på dere også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nå var det nesten så jeg knakk sammen i tårer i bilen var innom Esso og hentet Cafe Latte i koppen min deretter reiste jeg innom Kiwi og kjøpte en boks med General Original Portion No2 deretter kjørte jeg til kirkegården og tente lys for Mamma og Pappa og vannet litt for øvrig familie som har gått bort de siste 60 åra når jeg kom inn i bilen leste jeg ut noen feilkoder for å se om det var noen så ble det dårlig kontakt så når jeg startet bilen lyste 3 fuckings gule lamper Antiskrens og ABS deretter durte jeg hjem og fikla og når jeg kom hjem så fikk jeg heldigvis bort lampene ♥️♥️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ ♥️♥️ 🤣🤣👍👍 ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (11 minutter siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til dere.♥️♥️ Sender varme tanker og varmeklemmer i Retur ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Sender varme tanker og varmeklemmer i Retur ❤️❤️ Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade og varme i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade og varme i hjertene våre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja vi også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det liker Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå