Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var det nesten så jeg knakk sammen i tårer i bilen :( var innom Esso og hentet Cafe Latte i koppen min deretter reiste jeg innom Kiwi og kjøpte en boks med General Original Portion No2 deretter kjørte jeg til kirkegården og tente lys for Mamma og Pappa og vannet litt for øvrig familie som har gått bort de siste 60 åra når jeg kom inn i bilen leste jeg ut noen feilkoder for å se om det var noen så ble det dårlig kontakt så når jeg startet bilen lyste 3 fuckings gule lamper Antiskrens og ABS deretter durte jeg hjem og fikla og når jeg kom hjem så fikk jeg heldigvis bort lampene :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Tenker masse på dere  også ❤️❤️

Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️

 

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Nå var det nesten så jeg knakk sammen i tårer i bilen :( var innom Esso og hentet Cafe Latte i koppen min deretter reiste jeg innom Kiwi og kjøpte en boks med General Original Portion No2 deretter kjørte jeg til kirkegården og tente lys for Mamma og Pappa og vannet litt for øvrig familie som har gått bort de siste 60 åra når jeg kom inn i bilen leste jeg ut noen feilkoder for å se om det var noen så ble det dårlig kontakt så når jeg startet bilen lyste 3 fuckings gule lamper Antiskrens og ABS deretter durte jeg hjem og fikla og når jeg kom hjem så fikk jeg heldigvis bort lampene :) 

♥️♥️

 

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

:lol:

🤣🤣👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...