Gå til innhold

Samsung S93C og S90C


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KriZZ skrev (1 time siden):

Ikke noe forskjell, er samme TV.

 

Står S90C på esken til alle sammen.

77"utgaven av S90C har siste gen panel og samme som storebror S95C.
Alt under har fjorårets panel fra S95B


Vil ikke si fravær av DV er noe dealbreaker og skal du ha 77" så vil S90C være et bedre kjøp en LG C3.

Takk for hjelpen. regner med at det blir en slik 😛

Bestemme seg mellom LG C3 Evo og s90C har ikke vært se lett hehe. Om man leser 1 sted er LG MYE bedre valg en 90C og så 5 min etter på er det stikk motsattet annet sted.  Tror jeg bare har bestemt meg for at begge er veldig gode tver, men at Samsung sin er på lager :D

Lenke til kommentar
Dillinger skrev (5 minutter siden):

Takk for hjelpen. regner med at det blir en slik 😛

Bestemme seg mellom LG C3 Evo og s90C har ikke vært se lett hehe. Om man leser 1 sted er LG MYE bedre valg en 90C og så 5 min etter på er det stikk motsattet annet sted.  Tror jeg bare har bestemt meg for at begge er veldig gode tver, men at Samsung sin er på lager :D

Knallgode begge to og du blir garantert fornøyd uansett hvilken du velger å gå for :) 

Lenke til kommentar

 

Jeg kjøpte en Samsung S93C 55" som erstatning for en LG C7 55" vi har hatt i leiligheten vår i byen siden 2017. C7´en fungerte fortsatt overraskende fint fortsatt men følte det var på tide å få noe nytt og heller bruke den i et annet rom. Jeg så S93C´en utstilt i flere butikker og hver gang slo den meg som å ha en skikkelig god billedkvalitet selv under butikk-lys og med det jeg vil tro ikke alltid var optimale innstillinger.

Fikk den satt opp tidligere i uken og jeg må bare si wow, en utrolig flott TV og det var ikke mye arbeid å finne billed-innstillinger som fikk frem smilet på ymse 4K og 1080P-materiale fra AppleTv 4K´en. Jeg har flere nyere OLED-tv´er fra LG og Philips på gården vår og jeg kunne gått for C3 til 1000-lappen mindre men tenkte jeg kunne gi Samsung en sjanse. Håper jeg ikke blir skuffet over tid men så langt er opplevelsen veldig positiv. 🙂 

På gården skal jeg gå for første TV som ikke er OLED siden 2017, noe jeg tenkte å skrive litt om i kjøpstråden for 2021.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...