Gå til innhold

Command & Counquer :GENERALS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kommer nok til å lansere nå i 2002. Spillet har de utviklet i all hemmelighet i over et år. En ting som også er verd å få med seg er at de har utviklet en helt ny game/graphic-enigne som skal ifølge de som har sett den være vanvittig bra :smile:

 

Spillet er jo heller ikke vanlig C&C. Mer et slags realsitisk fremtids krigs-simulator. Spillet skal inneholde våpen som er i forsøksfase per dags dato, men som vi kanskje vil se om en 20 år.

 

Mammuten er ikke med .

 

Dette blir nok et spennende rts :grin:

Lenke til kommentar

Jeg syns nesten 3D ødelegger strategispill, alt blir så scalet ned med tanke på størreslsen på brett og antall enheter. Det er lett å miste oversiktet (i hvertfall i de 3D rts jeg har prøvd)...

 

Liker nå heller best vanlig 2D rts jeg, men en mellomting som i Total Annihilation er bra...

Lenke til kommentar
Quote:


On 2002-03-10 22:17, Raggie skrev:

Jeg syns nesten 3D ødelegger strategispill, alt blir så scalet ned med tanke på størreslsen på brett og antall enheter. Det er lett å miste oversiktet (i hvertfall i de 3D rts jeg har prøvd)...


Liker nå heller best vanlig 2D rts jeg, men en mellomting som i Total Annihilation er bra...


Lenke til kommentar

Jeg tror de klarer det.

Det er det samme temaet som lagde Red ALert 2,

og det klarte de å få ferdig i tide, selv om folk lo da de sa det.

 

Å grafikken vil nok bli enda bedre, i den ferdige vesjonen :wink:

 

Gleder røvå av meg til slutten av 20002 :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...