Gå til innhold

Synkronisering av kontakter


Ullis89

Anbefalte innlegg

Har desverre alltid vært litt slapp med organisering. Spørsmålet mitt er i hovedsak om hvordan skal jeg først slå sammen alle kontaktene mine og synkronisere dem. Jeg har noen på outlook (offise 21pc, med alle telefonkontaktene mine,  Jeg bruker samsung tlf. å jeg bruker Gmail.
Det er egentlig ut som jeg har alle kontaktene mine på google kontoen min. Når jeg går inn på oversikt over kontoer på tlf, så står det både outlook konto og gmail, men begge gar samme epost. så jeg har sikkert rotet til dette her enormt. Det jeg vil er å ha ALLE kontaktene mine samlet, og slik at det blir lett å synkronisere dem. Når jeg lager ny kontakt så skal den kontakten legges alle plasser. Som kontakt på telefonen, Outlook på pc og outlook på mobil. Så hva bør jeg gjøre der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min anbefaling er å lage en konto hos Microsoft (outlook.com) og bruke denne for alt som er MS-relatert, og lage en Google-konto (gmail.com) for alt som er Google-relatert, og en lage en Apple-ID (icloud.com) for alt som er Apple-relatert. Da har man full kontroll på hvilken bruker man skal logge inn med hvor.

Alle disse tilbyr tjenester for e-post, kalender og kontakter. Velg din favoritt, og sett opp alle dine dingser til å synke mot denne kontoen. Ingenting i veien for å spre tjenestene, men det kan være fordelaktig å ha alt på samme sted. Personlig bruker jeg MS som min «master», og synker både Windows-, Android- og iOS/iPadOs-dingser med denne kontoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...