Gå til innhold

Ditt useende var skapt for å fortelle andre en fortelling


Anbefalte innlegg

Ditt ytre utseende er en daglig påminnelse om ditt indre utseende. De er begge ett og er i hamorni med hverandre. Ditt ytre utseende påminner deg om ditt indre utseende, og det er dette du ble skapt for, at ditt ytre utseende skulle være en fortelling om hvem du er på innsiden.

Når du møter folk så snakker ditt utseende til dem: "God dag" sier den, "Her er jeg"

Spoiler

A.jpg.c4c1f118c6540611f4b4a28d39f18f30.jpg

Ditt utseende snakker til dem og forteller dem hvem du er på innsiden

Spoiler

girl.jpg.dab503d0e973f3ec980200e6d03052f0.jpg

En person var veldig glad for at både det ytre og det indre var i harmoni med hverandre, der var ingen konflikt.

De fleste var stort sett fornøyd med hvordan de hadde blitt skapt, men noen mennesker var ikke særlig fornøyde om at det ytre utseendet deres fortalte en løgn historie til alle han møtte, for han mente at han var pen på innsiden.

Evolusjonen på den andre siden, lyver ikke. Men mannen var ikke blid for at hans ytre utseende fortalte én fortelling og hans indre utseende fortalte en annen fortelling. Hvilken av fortellingene skulle omverdenen tro, den ytre eller den indre.

En spesielist uttalte seg en gang om situasjonen og han fortalte at det ytre vitner om kjærligheten selv, bare i mange generasjoner. Du kan ikke bli valgt til den kjærligheten dersom den ikke kvalifiserer "skikkelig" sa han.

Og spesialisten sa også at "Med noen andre mennesker, der vitner det ikke mye om kjærlighet, men mer om noe forbipasserende som kom i fem korte minutter" og spesialisten sa at årsaken til at det varte i 5 minutter var fordi de bare var interessert i disse fem minuttene, det var personligheten deres som spurte om de kunne få fem minutters kontakt, og den ble også arvet.

Spesialisten sa at for kvalitetsbevisste mennesker, de har stor valgfrihet og du kommer ikke lett inn der, selv om du tror du har alt, de skal virkelig ha alt, fra innsiden og ut.

En annen spesialist på øyne sa at hjernens kapasitet for følelser gjenspeiler seg i skinnende øyne. Og han sa at en "krympet hjerne" får flate øyne uten skinn. Han sa at "hjernen var på tur til å dø ut og var bare noen generasjoner unna å krympe helt bort"

En person som var uenig i det sa: "Min hjerne er lynskarp" men spesialisten sa at "Hjernen har omfordelt ressursene, noe er fjernet og andre unødvendige ting er lagt til" og spesialisten sa at hjernen ikke var så lynskarp som han trodde den var, den var bare ekspert på et veldig lite sett med ting den kunne gjøre.

Endret av SanneOrdForDeg
Ordfeil og byttet bilde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Én person var skapt som PenPåInnsiden og skapt StyggPåUtsiden og djevelen gav han navnet "Mutant" for han hadde to sider som stod mot hverandre i konflikt. Den ene sa "Jeg er pen" og den andre sa "Nei jeg er stygg".

Denne mutanten begynte å vandre i samfunnet og folk som kjente vedkommede kjente ham som PenPåInnsiden, men folkene som så han i gaten så han som StyggPåUtsiden.

Mutanten spurte sin overherre om hvorfor han var skapt som en mutant, og overherren svarte: "Du er to mennesker i én pakke"

Mutanten sa: "Hvorfor kan jeg ikke bare være pen både innvendig og utvendig?" og hans overherre svarte: "Det er fordi dine foreldre ikke brydde seg om din fremtid"

Det å gå i byen og bli kjent som "StyggPåUtsiden" er et stempel jeg ikke ville akseptert eller tatt imot under noen omstendigheter. Tenk på alle de tusenvis av dager en må gå i byen og få dette stemplet trykket i panna si og alt det negative det medfører, alt det stresset det medfører, all depresjon det medfører.

Hvorfor kan ikke det ytre være i harmoni med det innvendige, spurte mutanten, og det var faktisk et godt spørsmål.

En reklameplakat som varer i 80 år levner igjen et veldig negativt inntrykk dersom den ikke er ordentlig designet. Ramponerer du mitt rykte, spurte mutanten.

Endret av SanneOrdForDeg
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...