ltdata Skrevet 9. oktober 2023 Skrevet 9. oktober 2023 Noen måte å finne ut av hva jeg må betale i skatt hvis jeg feks får brutto 1 million i årslønn? Kalkulator online eller liknende?
spetter Skrevet 9. oktober 2023 Skrevet 9. oktober 2023 https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattekort/ https://www.skatteetaten.no/skjema/mine-inntekter-og-arbeidsforhold/ bare bruk disse offisielle og bruk fantomtall når du "beregner her" trenger ikke sende inn det midlertidige endrete skattekortet.
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2023 Skrevet 9. oktober 2023 Med 1 000 000,- blir man vel nesten skattet i hjæl ?
GA Skrevet 9. oktober 2023 Skrevet 9. oktober 2023 (endret) 8 minutes ago, Maskinfører said: Med 1 000 000,- blir man vel nesten skattet i hjæl ? 32,4% dersom du ikke har noen fradrag eller andre inntekter. Burde være fullt mulig å leve av 675k i året 😉 Endret 9. oktober 2023 av GA 3
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2023 Skrevet 9. oktober 2023 GA skrev (1 minutt siden): 32,4% dersom du ikke har noen fradrag eller andre inntekter. Såpass ja 324 000,- i skatt er jo litt det da penger som staten sløser bort
GA Skrevet 9. oktober 2023 Skrevet 9. oktober 2023 3 minutes ago, Maskinfører said: Såpass ja 324 000,- i skatt er jo litt det da penger som staten sløser bort Sammenlignet med hva du må betale for skolegang, helseforsikringer etc i andre land så er det bare småpenger. Heldigvis er det lov å flytte fra landet om man ikke er fornøyd med tingenes tilstand 😉 5
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2023 Skrevet 9. oktober 2023 GA skrev (2 timer siden): Sammenlignet med hva du må betale for skolegang, helseforsikringer etc i andre land så er det bare småpenger. Heldigvis er det lov å flytte fra landet om man ikke er fornøyd med tingenes tilstand 😉 Ingenting av det har jeg oppvokst på barnehjem og det var ikke verdt de pengene folk må betale for dette i skatt for å si det sånn heldigvis har jeg en onkel som er Entreprenør så var lett og få jobb med og kjøre gravemaskin der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå