leticia Skrevet i går, 18:41 Skrevet i går, 18:41 Yuk! Hadde samlet seg muggsopp under bensintankluka, så det har jeg gjort med bilen idag, fjernet denne soppen... 2 1
Maskinfører Skrevet i går, 18:54 Forfatter Skrevet i går, 18:54 leticia skrev (12 minutter siden): Yuk! Hadde samlet seg muggsopp under bensintankluka, så det har jeg gjort med bilen idag, fjernet denne soppen... Sopp ? 1
leticia Skrevet i går, 18:58 Skrevet i går, 18:58 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Sopp ? Ja, nå har ikke jeg analysert det hvite belegget, men så helt klart ut som sopp ja. Det er uansett vasket bort nå. 1 2
Maskinfører Skrevet i går, 19:51 Forfatter Skrevet i går, 19:51 leticia skrev (52 minutter siden): Ja, nå har ikke jeg analysert det hvite belegget, men så helt klart ut som sopp ja. Det er uansett vasket bort nå. Det er jo bra da kanskje det var oxidasjon ? 😀 1
leticia Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Maskinfører skrev (44 minutter siden): Det er jo bra da kanskje det var oxidasjon ? 😀 Nei, det var det helt klart ikke. 2 1
Maskinfører Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden leticia skrev (4 minutter siden): Nei, det var det helt klart ikke. Ikke det nei 1
leticia Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ikke det nei Iallefall bra at dette ikke var inni selve bilen 😀 1 1
Maskinfører Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden leticia skrev (6 minutter siden): Iallefall bra at dette ikke var inni selve bilen 😀 Ja 😀 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå