Pame Skrevet tirsdag kl 08:25 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 08:25 Jeg ble til sommeren ferdig med en sivilingeniørgrad fra NTNU i fysikk og matematikk, med spesialisering i statistikk. Endte med å starte i jobb som IT-konsulent i et firma med ca. 24 000 ansatte, der jeg jobber med data. Trives ok minus her foreløpig, men synes det virker veldig spennende å jobbe i et av Big 4 (Deloitte, EY, KPMG og PwC). Lurer derfor på om noen har erfaring med å jobbe der, og eventuelt hva dere vil anbefale å gjøre for å få en jobb i et av disse selskapene? Jeg har et karaktersnitt på 3.44, så jeg burde kanskje ta opp noen fag for å forbedre snittet litt? Vet at de er ganske strenge på karakterer. Lurer også på ca. hvor lenge jeg må regne med å jobbe der jeg jobber nå før det gir mening å søke på Big 4? På forhånd takk for råd. Siter Lenke til kommentar
differensialsperre Skrevet tirsdag kl 16:14 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 16:14 Foreslår at du enkelt og greit bare søker. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.