Gå til innhold

erstatning fra bring(posten)


Oter

Anbefalte innlegg

sendte tilbake en subwoofer på en reklamasjon på posten,innlevert 16 august,mottatt på postterminal 17 august,og videresendt samme dag,der slutter alle spor på posten appen for meg,kontaktet posten,og de finner ut at den er manuelt sortert i oslo,også 17 august,og der slutter alle spor etter pakken for posten,pakken skulle sendes til sverige,og mottakeren ordnet med returlapp.

eneste posten sa,at de ikke fikk gjort noe mere sporing,og at mottaker må etterlyse pakken,men de vil jo ikke komme noe lenger en det jeg har gjort,må være digert hull et sted når en pakke på 54x55x55cm og 31.5kg blir borte,eller digre lommer på en ansatt.

3 uker siden den ble innlevert,hvor lang tid må det går før man snakker om erstatning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oter skrev (6 timer siden):

må være digert hull et sted når en pakke på 54x55x55cm og 31.5kg blir borte,eller digre lommer på en ansatt.

Kan jo være at pakkelappen har blitt revet av eller blitt uleselig av andre årsaker. I så fall havner den på Postens avdeling for "ubesørgelige pakker", som de kaller det.

Får Posten en god beskrivelse av hvordan pakken ser ut (farge, form, størrelse, vekt) og hva den inneholder, kan de sjekke om den har havnet der. Spør de om de kan sjekke der. Jeg har god erfaring med det.

Endret av Nukleosid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...