Gå til innhold

Erfaringer med Acer


Walek

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en ny bærbar til firmaet, og vurderer en Acer Travelmate 291LCi med Centrino 1.4Ghz. Jeg har ikke tidligere erfaringer med dette merket og er derfor interessert i å høre om hva dere synes. Kvalitet er svært viktig for meg, jeg har brent meg før på å kjøpe ukjente merker.

 

Har dere hatt problemer med maskinen? Hvordan fungerer support? Bråker den? Er den god å jobbe på? Det hadde vært veldig fint om noen som har hatt maskin av samme merke over lengre tid kunne si hva de synes. Maskinen bør minst vare 3-4 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt en Acer 803LCi siden nov -03 som ikke er så lenge, men er er veldig fornøyd med denne.

+ Bra skjerm

+ Batteritid (4,5-5timer med surfing via WLAN)

+ Opplever kun at vifta starter dersom jeg spiller

Eneste minuset er at plastrammen rundt LCD skjermen har sprukket nede i venstre hjørne, men ny er på tur i posten.

Dette var visst vanlig i følge forhandler dersom man hold i ene hjørnet på skjermen når man åpnet lokket. Noen andre som har opplevd dette?

Endret av orjan
Lenke til kommentar

Har 290 LCi og er meget fornøyd, Kan absolutt anbefale den.

 

Ideel til kontorbruk. Så og si lydløs, bra batterikapasitet, mer en sprek nok de til fleste vanlige applikasjoner. Er jo ingen spillmaskinen, men mener du får veldig mye maskin for pengene her..

 

 

Har hatt den i 5 mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...