Gå til innhold

Feil med Cat 3.10

Vapula

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje ikke så betydelig men..

Når jeg bruker cat 3.10 på Ravenshield 3 så skjer det noe merkelig, det funker helt fint, helt til jeg bruker "nightvision" ( på spillet altså). Da virker det som om all AA og AF forsvinner og grafikken blir grøtete.

Btw: Når jeg bruker Cat 3.8 funker alt utmerket.

Noen tips eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er modifisert av en flink mann/gutt

han har skrevet om mye av koden og optimalisert koden, samt slengt på noen nytteprogrammer. (hvorfor fjerna han radclocker?)

Skrevet

Takker. Skal prøve disse driverne. Er jo ingen stor sak egentlig. Installerer jo bare Cat 3.8 hviis problemet fortsetter, Og venter på en ny Cat. Eneste som er dumt med Cat 3.8 er at jeg får imponerende 9600 poeng på 3DMark2001 og med Cat 3.10 får jeg 18300 :D . Men ærlig talt så gir jeg f.. i benchmarks.

Skrevet

Samme feil med omega driverne. Merkelig at AA og AF plustselig forsvinner etter nightvision har blitt aktivert. Men,men er vel ikke noe å gjøre med det.

Skrevet

det samme skjer hos meg i max payne 2, når jeg er i buttlet time, tror jeg har prøvd det med omega drivere uten at det hjalp noe...

Andesam, du mener at etter du avslutter bullettime så forsvinner AA og AF?

Merkelig. Ser ut som de har problemer med Cat 3.10 da. Noen forslag?

Skrevet (endret)
Dette er kanskje ikke så betydelig men..

Når jeg bruker cat 3.10 på Ravenshield 3 så skjer det noe merkelig, det funker helt fint, helt til jeg bruker "nightvision" ( på spillet altså). Da virker det som om all AA og AF forsvinner og grafikken blir grøtete.

Btw: Når jeg bruker Cat 3.8 funker alt utmerket.

Noen tips eller erfaringer?

Har du lagt inn nyeste Raven Shield 1.51 Patchen? Er jo mulig at problemet er i spillkoden og ikke ATI sine drivere ;)

Endret av Spaz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...