Vapula Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Dette er kanskje ikke så betydelig men.. Når jeg bruker cat 3.10 på Ravenshield 3 så skjer det noe merkelig, det funker helt fint, helt til jeg bruker "nightvision" ( på spillet altså). Da virker det som om all AA og AF forsvinner og grafikken blir grøtete. Btw: Når jeg bruker Cat 3.8 funker alt utmerket. Noen tips eller erfaringer?
Vapula Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Omega driver? Hva er spesielt med de?
Thombr86 Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 de er modifisert av en flink mann/gutt han har skrevet om mye av koden og optimalisert koden, samt slengt på noen nytteprogrammer. (hvorfor fjerna han radclocker?)
Veritas_ Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) De er litt anderledes Men det går vel ikke så mye på slike ting? De er iallefall litt forandret. Har ikke peiling på hva. Anyways www.omegacorner.com Her er direkte link til Driver siden Edit: Han har vel 3Dprof som klokke program nå? Endret 14. januar 2004 av Veritas_
Vapula Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Takker. Skal prøve disse driverne. Er jo ingen stor sak egentlig. Installerer jo bare Cat 3.8 hviis problemet fortsetter, Og venter på en ny Cat. Eneste som er dumt med Cat 3.8 er at jeg får imponerende 9600 poeng på 3DMark2001 og med Cat 3.10 får jeg 18300 . Men ærlig talt så gir jeg f.. i benchmarks.
Vapula Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Samme feil med omega driverne. Merkelig at AA og AF plustselig forsvinner etter nightvision har blitt aktivert. Men,men er vel ikke noe å gjøre med det.
andesam Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 det samme skjer hos meg i max payne 2, når jeg er i buttlet time, tror jeg har prøvd det med omega drivere uten at det hjalp noe...
Vapula Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 det samme skjer hos meg i max payne 2, når jeg er i buttlet time, tror jeg har prøvd det med omega drivere uten at det hjalp noe... Andesam, du mener at etter du avslutter bullettime så forsvinner AA og AF? Merkelig. Ser ut som de har problemer med Cat 3.10 da. Noen forslag?
Veritas_ Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Gi beskjed til ATI og få dem til å fikse det i Catalyst 4.0
Spaz Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) Dette er kanskje ikke så betydelig men.. Når jeg bruker cat 3.10 på Ravenshield 3 så skjer det noe merkelig, det funker helt fint, helt til jeg bruker "nightvision" ( på spillet altså). Da virker det som om all AA og AF forsvinner og grafikken blir grøtete. Btw: Når jeg bruker Cat 3.8 funker alt utmerket. Noen tips eller erfaringer? Har du lagt inn nyeste Raven Shield 1.51 Patchen? Er jo mulig at problemet er i spillkoden og ikke ATI sine drivere Endret 14. januar 2004 av Spaz
Vapula Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Ja, har lagt inn siste patchen. Som sagt så funker det utmerket med Cat 3.8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå