olesathe Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Nå har jeg spilt mange forskellige online spill som har vært morsome, men alle snakker cs. Jeg prøvde å laste det ned fra dc++, men det er så mange varianter + at du må ha half life?? dette skjønner jeg ikke helt. Hva må jeg gjøre for å kunne spille counter strike online? (mange som ler nå tenker jeg....litt dumt spørsmål ja.....)
Elyas Machera Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Kjøp Half Life, last ned Counterstrike fra den offisielle siden.
ShellGhost Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) Du må oppdatere Half-Life til versjon 1.1.0.0 eller noe også, og last ned 1.5, for 1.6 suger..... Den offisielle siden er forresten www.counter-strike.net Endret 14. januar 2004 av ShellGhost
The_evil_blue_toad Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Du kan prøve å bla opp 100-200 kroner for Half life generation pack. Da får du alle spillene (Half life, opposing force, blue shift og cs) Så kan du eventuelt oppdatere til 1.6 som jeg har inntrykk av at de fleste spiller. Forresten så er det mye bedre at du kjøper spillene enn å sitte å laste ned warez
Elyas Machera Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Man kan jo laste ned CS fra DC++, det er jo lovlig.
Freestyler^ Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Du må oppdatere Half-Life til versjon 1.1.0.0 eller noe også, og last ned 1.5, for 1.6 suger..... Den offisielle siden er forresten www.counter-strike.net og hvorfor suger 1.6 ?
The_evil_blue_toad Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Du må oppdatere Half-Life til versjon 1.1.0.0 eller noe også, og last ned 1.5, for 1.6 suger..... Den offisielle siden er forresten www.counter-strike.net og hvorfor suger 1.6 ? Neverending story, tra la la la la laa laa la laaaaa
Windoge Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Du må KJØPE Half-Life, uten key så er det umulig å spille CS på nett!
Newt32 Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Alle her har rett. Det er best å kjøpe Half-Life, da får du en cd-key som ikke er brukt. Det er mulig å finne cd-keyer på net, men som regel er alle brukt. Half-Life er på en måte "rota til treet"...Du må ha Hl uansett hvilket mod du vil ha. + Ett lite tips: Hvis du er usikker på om du skal spille 1.6 eller 1.5, så er det mulig å ha begge installert sammtidig. 1.5 er en vanlig oppdatering, som du må installere i Hl mappa. Mens Steam der i mot er på en måte ett eget lite program. Som du ikke må innstallere i Hl mappa, på den måten kan du spille begge
z0uLess Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Kjøpe en retail verson av cs er jo enklest alt, så laster du ned steam slik at den oppdaterer cs av seg selv. De som ikke liker den nyeste versonen av cs får lov til å ha sin mening, men før eller siden må man lære seg å spille siste verson?
Plomma2 Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Du må oppdatere Half-Life til versjon 1.1.0.0 eller noe også, og last ned 1.5, for 1.6 suger..... Den offisielle siden er forresten www.counter-strike.net og hvorfor suger 1.6 ? 1.6 suger ikke, det er bare fjortisser som lever i fortiden. De tror det er "kult" å hate 1.5 siden alle gjorde det til å begynne med. 1.6 funker fint, bare steam som er på jorde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå