Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Utvide gammelt bad fra 30 tallet


Anbefalte innlegg

Jeg driver å pusser opp en leilighet i et bygg fra 30 tallet og badet er ikke pusset opp siden bygget ble bygget. Ene halvdelen av vinduet på badet er blokkert av og jeg tenker på å kanskje utvide veggen litt inn i stua så badet blir litt større så vi også får åpnet den andre delen av vinduet. Vi skal ikke rive opp flisene og legge membran da vi ikke har råd til det for nå, men vi skal bygge en dusj sone med membran og nye fliser bare i dusj sonen. Jeg tenkte at det kunne funket å bygge dusj sonen i hele det området som man eventuelt skulle utvidet. Er dette mulig uten at man må rive opp alt det andre så det hadde kostet flere 100tusen? Når man allikevel skal bygge en tett dusj sone med glassvegger som har membran liksom? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
elise96 skrev (5 minutter siden):

Jeg driver å pusser opp en leilighet i et bygg fra 30 tallet og badet er ikke pusset opp siden bygget ble bygget. Ene halvdelen av vinduet på badet er blokkert av og jeg tenker på å kanskje utvide veggen litt inn i stua så badet blir litt større så vi også får åpnet den andre delen av vinduet. Vi skal ikke rive opp flisene og legge membran da vi ikke har råd til det for nå, men vi skal bygge en dusj sone med membran og nye fliser bare i dusj sonen. Jeg tenkte at det kunne funket å bygge dusj sonen i hele det området som man eventuelt skulle utvidet. Er dette mulig uten at man må rive opp alt det andre så det hadde kostet flere 100tusen? Når man allikevel skal bygge en tett dusj sone med glassvegger som har membran liksom? 

Oppussing av bad er kun for fagfolk. Ved et evt fremtidig salg er kvalitetsstempel i boligmappa en nødvendighet

Badet er dessverre det dyreste rommet i boligen. Det er altfor mange bad med store og skjulte problemer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...