Gå til innhold

Liten printer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ren skriver er ikke så stor. Man lukker igjen lokket til ark når den ikke brukes. 

Bærbare skrivere må hvert ark mates.

Har selv liten sort/hvitt laserskriver, aldri blekk som tørker ut fordi man skriver ut så sjeldent.  Blekk som tørker ut blir veldig dyrt. 

https://www.clasohlson.com/no/HP-LaserJet-M110we-trådløs-laserskriver%2C-svarthvit/p/39-2304 

Se målene på siden. Skriveren får plass på en hylle/liten flate. 

Bærbar skriver, koster mer i innkjøp og drift. Portabilitet koster her. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
plankeby skrev (2 timer siden):

En ren skriver er ikke så stor. Man lukker igjen lokket til ark når den ikke brukes. 

Bærbare skrivere må hvert ark mates.

Har selv liten sort/hvitt laserskriver, aldri blekk som tørker ut fordi man skriver ut så sjeldent.  Blekk som tørker ut blir veldig dyrt. 

https://www.clasohlson.com/no/HP-LaserJet-M110we-trådløs-laserskriver%2C-svarthvit/p/39-2304 

Se målene på siden. Skriveren får plass på en hylle/liten flate. 

Bærbar skriver, koster mer i innkjøp og drift. Portabilitet koster her. 

Tusen takk for svar og informasjon. Hvis en vanlig ikke er så stor bør jeg kanskje få en vanlig skriver. Jeg kommer til å bruke den mye. Aner ikke hvor jeg skal oppbevare den da, kanskje i en skuff eller en hylle. 

Lenke til kommentar
Sølvfargetlampe skrev (2 timer siden):

Tusen takk for svar og informasjon. Hvis en vanlig ikke er så stor bør jeg kanskje få en vanlig skriver. Jeg kommer til å bruke den mye. Aner ikke hvor jeg skal oppbevare den da, kanskje i en skuff eller en hylle. 

Se på dem, ofte selges multienheter (med skanner) og da tar dem jo mer plass. 

Skal du ofte skrive flere sider blir det litt pes å mate, hver side.

Du ser målene på lenken, som eksempel. Fortsatt størrelse men ikke som en med skanner.

Er ikke farger viktig er laser flott. Får selvsagt fargelaser også... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...