TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august (endret) Obs: Streamen min i dag kan bli litt forsinket med ca 15-20 minutter. Altså, rundt klokken 19:15 eller 19:20 pga dårlig timet med og installere selve spillet. Endret 22. august av TheDarkSycamore - SCM 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september Forfatter Skrevet 5. september Fredags stream oppdatering: 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september Forfatter Skrevet 6. september Lørdags stream oppdatering: 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 08:06 Forfatter Skrevet fredag kl 08:06 (endret) Fredags stream oppdatering: Dagens stream kan bli forflyttet ut mot kvelden til ca kl20:30 tiden. Det er ikke sikkert enda da. Pga jeg gjør det, er rett og slett for at jeg har fått lite søvn natt til i går. Og at jeg la meg seint nå. Jeg gir som regel beskjed. 😏😴🥱 Endret fredag kl 14:37 av TheDarkSycamore - SCM 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 18:30 Forfatter Skrevet fredag kl 18:30 Fredags stream oppdatering: 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Lørdag stream oppdatering: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå