Gå til innhold

Parsec - Problemer med tilkobling utenfra


Anbefalte innlegg

Noen som har god kunnskap på Parsec?

Jeg bruker Teamviewer en sjelden gang i blant, men de har nå blitt vanskelige å bruke, og abonnent blir for kostbart.

Tenkte å teste Parsec som jeg ser en del skryter av.

Har satt det opp, og det fungerer helt perfekt på lokalnettet. Men når jeg prøver å nå PCen som er ute (Samme PC som flyttes ut fra lokalnettet), så får jeg ikke koblet til, får feilmelding. Det er ett 4G nett.

Er det noen innstillinger jeg ikke har funnet?

 

De er satt opp med hver sin konto, eller kan jeg kjøre begge på samme konto?

De er delt med hverandre, og satt opp at den PCen som tas med ut kan auto overtas fra den inne, uten å måtte akseptere. Funker fint lokalt, også når den er låst.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AndersT2 skrev (1 minutt siden):

Noen som har god kunnskap på Parsec?

Jeg bruker Teamviewer en sjelden gang i blant, men de har nå blitt vanskelige å bruke, og abonnent blir for kostbart.

Tenkte å teste Parsec som jeg ser en del skryter av.

Har satt det opp, og det fungerer helt perfekt på lokalnettet. Men når jeg prøver å nå PCen som er ute (Samme PC som flyttes ut fra lokalnettet), så får jeg ikke koblet til, får feilmelding. Det er ett 4G nett.

Er det noen innstillinger jeg ikke har funnet?

 

De er satt opp med hver sin konto, eller kan jeg kjøre begge på samme konto?

De er delt med hverandre, og satt opp at den PCen som tas med ut kan auto overtas fra den inne, uten å måtte akseptere. Funker fint lokalt, også når den er låst.

 

Jeg bruker samme konto og har ikke problemer via telia 4g eller noen andre nett. Fungerer det om du kobler til «andre veien»? Fordelen med alt på samme konto om det er dine enheter og kun du som er bruker er at du bare kan fortsette p legge til enheter og så når du alle fra mobil/pc/laptop etterkvart som du legger til uten for mye administrasjon med deling mellom kontoer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...