Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dumpet etter sex


Gjest c5bcd...e5e

Anbefalte innlegg

Gjest 0c649...e6a

Jeg er også enig at det ikke er sikkert at det er bevist at en går etter sex bare. Jeg vil tro at når en har vært litt sammen så kan en føle på at det er ikke denne personen en vil være kjærester til lenger.

Anonymous poster hash: 0c649...e6a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest c5bcd...e5e
Gjest 0c649...e6a skrev (1 minutt siden):

Jeg er også enig at det ikke er sikkert at det er bevist at en går etter sex bare. Jeg vil tro at når en har vært litt sammen så kan en føle på at det er ikke denne personen en vil være kjærester til lenger.

Anonymous poster hash: 0c649...e6a

Han sa han likte meg før sex. Men det kan være de negative følelsene etter sex, noe jg også fikk. Men man kan gi hverandre sjanse. Gjøre forskjellige aktiviteter. Vi møttes bare 2-3 ganger. Han ville ha sex tidlig, jeg ville vente. Og vi hadde veldig lik humor og alt. Vi hadde det gøy sammen og han til og med kjøpte en gave til meg. Føles riktig for meg å fortsette med han. Han har tatt kontakt med meg  ettertid, og spurt hvordan det går. Jeg har ikke møtt enda en fyr som han....

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
Gjest 0c649...e6a
Gjest c5bcd...e5e skrev (20 minutter siden):

Han sier vi kanskje kan være FWB

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Det blir opp til dere det, men for meg så betyr det at han ikke er interessert i et ordentlig forhold. Om du vil ha et forhold så kanskje bedre å ikke ha sex med han nå.

Anonymous poster hash: 0c649...e6a

Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e

Hadde lyst å satse på han. Hadde nok sex for raskt, elle så var hans intensjoner hele tiden bare sex. Men klarer ikke å glemme han heller....😕vi er så like. Begge liker vin, båt, dra ute på byen, har samme humor, like samme maten, liker å trene, bade, spise ute og glad i sport. Og det var bra kjemi også. Alder gjør ingenting. Har ikke lyst å gi opp på han så lett. Det var bare det seksuell for første gang som ikk funket kanskje, men det blir jo alltid bedre

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu

Du fortjener bedre. Gjør alle en tjeneste: innse at sex, uavhengi av religion, er en "hellig" greie.
Det er en esktremt intim og personlig ting som kun burde skje i et etablert langvarig monogamt forhold

Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e skrev (På 1.6.2023 den 11.22):

Jeg ble dumpet etter sex. Han sa sexen var veldig bra. Men likevel dumpet. Han sier vi er for ulike. Og før vi hadde sex sa han vi var kjempelike. Likte han utrolig mye. Tenk dere han kun ville ha sex med meg fra start? Og ikke ville ha noe seriøst. Han har aldri hatt kjæreste før. Kan det hende han trakk seg unna pga følelser? Sex blir jo alltid bedre jo oftere man ligger. I tillegg var vi fulle begge. Vi holdt på sammen. 

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Det er som regel slik det ender når kvinner går etter menn langt over deres nivå. Mange lærer aldri og fortsetter å la seg bruke og jager Chad i håp om at han skal være interessert i mer enn sex. Nå har du forhåpentligvis lært. Min sympati for dette må sies å være meget begrenset. 

Endret av ITtraktor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest c5bcd...e5e
ITtraktor skrev (10 timer siden):

Det er som regel slik det ender når kvinner går etter menn langt over deres nivå. Mange lærer aldri og fortsetter å la seg bruke og jager Chad i håp om at han skal være interessert i mer enn sex. Nå har du forhåpentligvis lært. Min sympati for dette må sies å være meget begrenset. 

Hvem er det som sier at han er en Chad? Han ser helt gjennomsnittlig ut. Og jeg er veldig pen selv.

Anonymous poster hash: c5bcd...e5e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...