Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Sendt i retur på angre rett

Jack94

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har sendt et produkt i retur på angre rett. Fikk retur sendesedel med sporing av cdon. Siste spor er 12 mai er:… sjekket med posten de sier den er levert til retur avdelingen. Cdon sier det kan ta inntil 2 uker fra jeg sender til retur blir behandlet. vet 17 og 18 mai har vært i mellom.  Jeg har purret i går til cdon. 

hva ville dere gjort? 
jeg vurderer snart å kontakte banken å opprette en reklamasjon på det. Vet ikke helt om det går på en vare som er sendt i retur.  Jeg kan lite hva er mine muligheter i en slik situasjon? 

er slik bring shelfless de har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CDON har sikkert lager utenlands. I tillegg driver de litt som Amazon og tilbyr andre butikkers produkter på egen nettside. Tipper det derfor tar litt tid?

Skrevet
Nimrad skrev (29 minutter siden):

CDON har sikkert lager utenlands. I tillegg driver de litt som Amazon og tilbyr andre butikkers produkter på egen nettside. Tipper det derfor tar litt tid?

Selve CDON har lager i Sverige. Hvis det man har kjøpt er merket med en annen butikk, så går det videre dit, og det kan ta tid. 2 uker er nok kun når det er CDON selv.

De var greie å ha med å gjøre i gamle dager, men har sluttet å bruke de etter at de omgjorde for noen år siden, og søkemotoren dems ble helt ødelagt, fant da andre butikker som jeg har brukt i stedet.

Skrevet
AndersT2 skrev (10 timer siden):

Selve CDON har lager i Sverige. Hvis det man har kjøpt er merket med en annen butikk, så går det videre dit, og det kan ta tid. 2 uker er nok kun når det er CDON selv.

De var greie å ha med å gjøre i gamle dager, men har sluttet å bruke de etter at de omgjorde for noen år siden, og søkemotoren dems ble helt ødelagt, fant da andre butikker som jeg har brukt i stedet.

takk for svar. Jeg husker de var greie før. Jeg velger å holde meg til de som har lager i Norge frem over. Er jo dessverre leit det at cdon han blitt slik. Følge med på om det er andre nettbutikker og slikt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...