Killer Queen Skrevet 8. mai 2023 Skrevet 8. mai 2023 (endret) Har gjort noen små endringer på systemet for å få opp FPS, men ikke lykkes. Jeg spiller hovedsaklig DOTA 2 og fps ligger på 80-90. Jeg ønsker å få den stabilt over 100. System Intel i7-7700 @ 3.6 GHz 16 GB DDR 4 minne WD 512 GB NVMe GeForce GTX 1080 CoolerMaster 500 Watt PSU Asus Z170-P Samsung LC34J791WTUXEN @ 100 Hz Jeg har opp Preformance tabben i Task manager når jeg spiller og observerer at Prosessor, minne og Grafikkkort ligger på 50 % belastning. Ikke noe særlig varmt i maskinen, så virker ikke som den jobber veldig hart. Noen tips til å få pisket maskinen i gang? Burde den ikke yte bedre? Endret 8. mai 2023 av Killer Queen
xClaymanx Skrevet 9. mai 2023 Skrevet 9. mai 2023 Du kjører høy oppløsning for en 1080 å være. Kjører du full oppløsning?
Celusion Skrevet 26. mai 2023 Skrevet 26. mai 2023 Primært vil det være endringer på grafikken i spillet som gir deg store ytelsesforbedringer. Vi kan likevel kikke på enkelte innstillinger i Windows som kan bidra positivt. 1. Gå inn i kontrollpanel -> Strømalternativer -> velg Høy ytelse 2. Høyreklikk på skrivebordet -> velg Nvidia Control Panel -> Manage 3D settings -> Power management mode -> Prefer maximum performance 3. Høyreklikk på skrivebordet -> velg Nvidia Control Panel -> Vertical Sync -> Off (denne gir skjermkortet friere tøyler og gjør at du ikke er bundet til skjermens frekvens) Ellers er det rett og slett overklokking av prosessor, skjermkort og å sette XMP profiler på minnet ditt som kan gi en viss økning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå