Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

grenseløst forelska i crushet mitt, men hvorfor ? er jeg overfladisk?


Gjest b2f58...195

Anbefalte innlegg

Gjest b2f58...195

Hei! Jeg trenger noen å fortelle meg om jeg er overfladisk eller hva greia er her..

Skolen fikk en ny gutt i klassen, først brydde jeg meg ikke så mye om han, men tenkte vel at han var litt kjekk, men etter å ha sett han flere ganger og sett litt hvordan han er rundt andre jenter (han virker hyggelig rundt alle) ville jeg bli mer kjent med han, men det aller beste er at han kom og satt seg rett ved siden av meg i mat pausen for å spise, det var da jeg begynte å like han extra godt og ble betatt, vet ikke hvorfor. Jeg savner han hele tiden selvom jeg ikke kjenner han, og vil ha han. Betyr dette at jeg er overfladisk og at jeg bare er betatt fordi han er kjekk? Eller er det noe annet som ligger bak det, han virker også veldig introvert noe jeg liker, jeg er også slik selv. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han.

Anonymous poster hash: b2f58...195

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest b2f58...195
Sokr skrev (5 minutter siden):

Hva er problemet? Om du liker han så bare prøver du å bli kjent med han og ser an hva han føler. Om du liker han selv om han er en idiot, så er du overfladisk. 

Ja du har rett, men han er litt drittsekk noen ganger, men snill andre dager

Anonymous poster hash: b2f58...195

Lenke til kommentar
Gjest b2f58...195 skrev (23 minutter siden):

Hei! Jeg trenger noen å fortelle meg om jeg er overfladisk eller hva greia er her..

Skolen fikk en ny gutt i klassen, først brydde jeg meg ikke så mye om han, men tenkte vel at han var litt kjekk, men etter å ha sett han flere ganger og sett litt hvordan han er rundt andre jenter (han virker hyggelig rundt alle) ville jeg bli mer kjent med han, men det aller beste er at han kom og satt seg rett ved siden av meg i mat pausen for å spise, det var da jeg begynte å like han extra godt og ble betatt, vet ikke hvorfor. Jeg savner han hele tiden selvom jeg ikke kjenner han, og vil ha han. Betyr dette at jeg er overfladisk og at jeg bare er betatt fordi han er kjekk? Eller er det noe annet som ligger bak det, han virker også veldig introvert noe jeg liker, jeg er også slik selv. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han.

Anonymous poster hash: b2f58...195

Ja, du er overfladisk, men det er vel egentlig de fleste. Sannsynligvis likte du han også bedre etter du så at de andre jentene viste interesse for han. 

Endret av ITtraktor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...