Gå til innhold

Fantastisk bra når det fungerer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er merkelig at så mange har problemer. Men dagens pc spillere er ikke som før, eller?

Er vel ikke så uvanlig at man må oppdatere til siste grafikk drivere og justere litt for å få den beste opplevelsen på pc, hvert fall fra lansering.

Jeg har snart kommet til rulletekst, har hatt null problemer og opplevelsen har vært eksemplarisk. "Synd" spillet er så bra at selv så mange år etter husker jeg selv små detaljer gjennom hele spillet fordi historien og opplevelsen fra gjennomspillingen fra PlayStation var så sterk tilbake når det ble lansert.

Håper ikke all negativiteten skremmer Sony fra flere og raskere Pc versjoner.

Lenke til kommentar
Uzen_ skrev (4 timer siden):

Synes det er merkelig at så mange har problemer. Men dagens pc spillere er ikke som før, eller?

Er vel ikke så uvanlig at man må oppdatere til siste grafikk drivere og justere litt for å få den beste opplevelsen på pc, hvert fall fra lansering.

Jeg har snart kommet til rulletekst, har hatt null problemer og opplevelsen har vært eksemplarisk. "Synd" spillet er så bra at selv så mange år etter husker jeg selv små detaljer gjennom hele spillet fordi historien og opplevelsen fra gjennomspillingen fra PlayStation var så sterk tilbake når det ble lansert.

Håper ikke all negativiteten skremmer Sony fra flere og raskere Pc versjoner.

Jeg har som deg ikke så store problemer og koser meg med spillet. Men du har ikke satt deg helt inn i problemene rundt denne porten. 
 

I tillegg til altfor høye VRAM krav, som virker som dårlig optimalisering. Er det noe alvorlig galt med hvordan spillet suger krefter ut av CPU. Anbefaler å se denne videoen for litt mer inngående om problemene. 
 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...