Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Det oppstod et problem under tilbakestilling av Pc'en. Ingen endringer utført.


Anbefalte innlegg

Hei,

Prøver å tilbakestille Pc'n (windows 10), det fungerer frem til ca 30% også kommer det "Det oppstod et problem under tilbakestilling av Pc'en. Ingen endringer utført.". Jeg har prøvd å google osv.. men jeg får ikke noe til å fungere?

I utgangspunktet vil jeg tilbakestille den fordi jeg har masse oppdateringer som har stoppet opp. Det har hopet seg opp fordi jeg ikke har klart å løse problemet. Det koster en del å dra på service, så da vurderer jeg å kjøpe ny pc... Det er litt dumt med ny da den jeg har i utgangspunktet fungerer fint. Tenkte derfor tilbakestille den selv og se om jeg får tatt noen oppdateringer?

 

Dette er blant annet noe av feilmeldingene;

Funksjonsoppdatering for Windows 10, versjon 22H2 - Feil 0x80070015

2019-02 Oppdatering for Windows 10 Version 1803 for x64-baserte systemer (KB4346084) - Feil 0x80070015

2021-05 Oppdatering for Windows 10 Version 1803 for x64-baserte systemer (KB4023057) - Feil 0x80070015

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RRhoads skrev (1 minutt siden):

1803 oppdateringen kan reagere på ting som er koblet til med USB. Har du noen minnepenner, minnekort eller eksterne disker tilkoblet. Anbefaler å fjerne alt unntatt tastatur og mus. 

Ingenting tilkoblet, så jeg har gitt opp alle de oppdateringene, men tydeligvis vil ikke pc tilbakestilles heller.

Med andre ord kommer jeg ingen vei...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som han over skriver . Last ned windows 10 innstallasjonsassistent og lag deg en usb minne pinne for innstallasjon i windows. Velg en ren innstallasjon, ved å slette partisjonene på pcen sin harddisk/ssd og la windows innstallasjons programmet ta seg av resten. NB, detsom du bruker denne framgangamåten er det veldig viktig å kopiere over alt du ønsker å ta vare på av filer , over på en anned intern eller ekstern disk/minnepinne. Da fremgangsmåten sletter systemdisken sin partisjoner, og innholdet på partisjonene.

Endret av dopus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...