Gå til innhold

Anmeldelse: Octopath Traveler II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde aldri ferdig originalen, nettopp på grunn av problemet du fremstiller med at man må i grunn starte spillet på nytt hele 8 ganger før du først er i gang.

Hadde et håp om at oppfølgeren skulle forbedre seg sterkt på akkurat dette punktet, da det var en gjengående klage. Kommer nok til heller til å bruke litt mer tid på 1eren og se om det er noe jeg vil ha mer av når jeg er ferdig.

Synd, siden jeg digger konseptet, og alt rundt som ikke har noe med selve fortellingen å gjøre.

Lenke til kommentar
MomentousMomentum skrev:

Spilte originalen i 2019 og digga mye med det. Stilen, musikken, combat. Bare synd at storyen var så fragmentert, og dermed ikke fenga meg like bra.

Men så umiddelbart for meg at FFVI hadde funka groteskt bra i den stilen! Synd de bare gjorde én scene slik i pixel remaster.-

Huuuh! HAr drømt om en FF6 remake i Octopath motoren men orkestrert musikk og mer bakgrunn til figurene, men her fikk du meg til å tenke litt dypere på det. Absolutt ha flere interaksjoner og dialoger mellom gjengen men og dybde til dem litt i gaten til Octo. Med variasjoner, da selvfølgelig som tilbakeblikk og andre muligheter. Hadde for min del knust RE7R lett!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...