Gå til innhold

Velge telefonnummer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan prøve deg hos en Telenor butikk, spør hvilket nummer du får, er du ikke fornøyd så kan du spørre om det er flere alternativer. Det fungerte for meg med abonnement.

Bare vit at de ikke har ubegrenset med nummer du kan velge. De ramset opp 4-5 nummer til meg før jeg bestemte meg for det enkleste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sidekick skrev (7 timer siden):

Du kan prøve deg hos en Telenor butikk, spør hvilket nummer du får, er du ikke fornøyd så kan du spørre om det er flere alternativer. Det fungerte for meg med abonnement.

Bare vit at de ikke har ubegrenset med nummer du kan velge. De ramset opp 4-5 nummer til meg før jeg bestemte meg for det enkleste.

Jeg vet. Tenkte mer på operatør der du kunne velge enten ved å angi nummer, eller velge fra en liste online. Uten å måtte besøke fysisk butikk.

Vet det gikk i 2021, men. Finner ikke igjen dissse sidene nå.

Lenke til kommentar
Sydvest skrev (1 time siden):

Jeg tror at enhver operatør har sine utvalgte nummer. Dvs at et nummer som du kan tegne abbonement på hos Telenor ikke nødvendigvis er mulig å velge hos Telia.

Det stemmer nok. Men, med bruk av 1945-tjenesten, så finner man jo ut hvilken operatør som eier et nummer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Bäcker skrev (På 5.2.2023 den 16.41):

Nicemobil :)

Takker for tips. Da sjekker jeg ut dem! 🙂

Problemet løste seg forresten. Operatøren av nummeret jeg trengte ga til slutt slipp på det og lot meg få det. Etter nesten 10 måneder med masing fra meg, så ga de opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...