Gå til innhold

Erfaringer...


Anbefalte innlegg

Jeg satt å så på listen over sisste erfaringer.. Jeg synes folk er litt VEL lite kritiske... 8 av 10 erfaringer hadde fått topkarakter..

 

Det hadde värt fint om folk kunne ha tingen de annmelder litt mere en 2 dager för de anmelder den.. Ser mange erfaringer hvor det bare står:

 

Har bare hatt den i 2 dager, men denne er HELT KONGE!!

 

Jeg synes folk burde väre litt mere kritiske så at de som virkelig fortjener 10 får det...

 

om man ser på testene fra ordentlig testere så er det VELDIG skjeldent at ting får terningskast 10!

 

Så vär så snill alle som legger inn erfaringer:

 

Vent litt med å legg inn erfaringer til dere vet litt mer....

 

PS! Erfarings sidene er veldig bra! Det finnes utrolig mange BRA erfaringer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... det er en måte å bekrefte overfor seg selv, og ikke minst andre, at man har gjort et godt kjøp :)

 

Blir akkurat som når man kjøper seg ny bil.. man skryter uhemmet av den - man står ikke og snakker dritt om noe man har kjøpt til seg selv.

 

Så erfaringene som er skrevet kan jo taes med en liten klype salt iallefall - eller i det minste huske på at det er normalt å skryte litt :D

Lenke til kommentar

Men så har det seg vel slik at mange også får synet farget av andres anmeldelser, og dermed mener de har mer å bygge erfaringene sine på, iogmed at det jo faktisk er mange andre som mener den er KONGE bra, eller HELT topp!

 

Det beste er jo slike som faktisk skryter av mobilen før de faktisk har fått den. Jeg kan tilogmed nevne ett par brukernavn, men det gidder jeg ikke. Men kan nevne at det gjaldt den mye omtalte E700en.

 

Men folk flest har jo som Jendor skriver ofte ett behov for å skryte av sine egne "kupp". Spesielt i den aldersgruppen mange på forumet her er :p

Lenke til kommentar

så sant så sant, TheScorp.. :( Jeg har jo lyst på den der E700'en, men med all den kranglinga som er om den og de andre mobilene i "den klassen" og hvilke som er best osv, blir jeg så fryktelig usikker! Nå er det en annen faktor som spiller inn her for at jeg nå har bestemt meg for iallefall utsette kjøpet av denne eller en lignende mobil. Det er at jeg skrev en mail til komplett idag, og de har fått beskjed fra samsung at de vet ikke når de kan klare å levere ut disse mobilene. Derfor har jeg lagt det på is. Har også fattet interesse for N6230 som liksom skal være oppfølgeren til N6220 som tross alt ikke helt levde opp til forventningene til folk rundt omkring(for all del, vil ikke krangle.Gir bare mitt inntrykk av meningene til folk). Denne er det knyttet forventninger til og den skal være her iløpet av første kvartal. Huff, skulle vært aldersgrense enkelte plasser... :sick: Hehe...

 

Edit; ble litt off-topic ja... :blush:

Endret av redface
Lenke til kommentar

hehe.. ja... E700 har jeg faktisk sett noen seriøse erfaringer på.. En veldig bra en som ikke er lagt ut som erfaring, men ligger i forumet.. Den er veldig bra.. husker ikke navn eller noe.. men det står bare bakdeler liksom... HAN hadde gjort en GRUNDIG skjekk.. Poenget er i allefall å oppfordre alle som sitter å skriver erfaringer til å holde litt tilbake på skryten.. Heller ta frem det negative som vi aldrig leser om i reklame etc. Det er jo denne som faktisk gjelder... Å skrive at det er en fordel at en tlf har kamera er jo ikke vits i.. -vi vet jo at tlf har kamera.. Da er det bedre å skrive at tlf har et veldig bra kamera! (forutsatt at den som har skrevet dette har noe å sammenligne med) .. Og ikke bare sin 1-2 gamle tlf... ikke bare på kamerasiden liksom!

 

Det blei litt langt men... hehe.!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...