Gå til innhold

Digitalisere analog video


Anbefalte innlegg

Jeg har masse gammel analog video jeg gjerne skulle digitalisert. Jeg har brukt Magix Video Saver som man får kjøpt f.eks. på Elkjøp eller Claes Ohlson, og selv om programmet virker simpelt og selve utstyret virker skrøpelig, har det fungert tilfredsstillende en god stund. Men nå sliter jeg med at bildet har begynt å hakke noe voldsomt. Jeg trodde først det var den gamle VHS-spilleren jeg bruker som begynte å bli sliten, men nå har jeg fått testet den opp mot en TV, og den virker faktisk brillefint enda. Problemet er da Magix Video Saver. Men jeg klarer ikke løse problemet. Har forsøkt å søke etter oppdatering av programvaren, men det finnes ingen oppdatering. PCen min er langt kraftigere enn nødvendig for å kjøre dette programmet. Så hvis ingen har en løsning på hvordan fikse dette, er jeg interessert i å høre om noen har erfaring med annen programvare for å digitalisere analog video. Hva anbefales? Det viktigste er at det fungerer, men bør heller ikke koste all verden. Når jeg er ferdig med å digitalisere videoene mine, trenger jeg jo ikke dette lenger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...