Gå til innhold

Anmeldelse: High on Life


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Soluna skrev (13 timer siden):

Dumt det ikke er på Playstation, ser ut som det kunne ha vært gøy!

Absolutt ikke en umulighet at det kommer etterhvert. Vi snakker mest sannsynlig om en timed exclusive. Squanch Games er ikke eid av Microsoft, men har visst en avtale på plass angående dette spillet. Squanch Games har laget flere andre spill til Playstation, da i hovedsak Playstation VR. Forøvrig, om det er humoren som frister (og du har PSVR), så kan du alltids sjekke ut Trover Saves the Universe (mener å huske det har en non-VR mode også), Accounting+ og Rick & Morty: Virtual Rick-ality. Personlig er jeg fan av humoren, men det kan bli litt mye i lengden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt overrasket av at dette spillet fikk 8. Jeg synes spillet er helt ok, men mest grunnet den tåpelige humoren, da selve spillet ikke er sånn fantastisk. Så stop eurogamer ble det slaktet og fikk en avoid, men heldigvis bryr jeg meg ikke om eurogamer og spilte uansett. Noen som vet om det går å se hele filmen Tammy and the t-rex på tv kanalen i huset? Jeg så ganske langt men så kom en reklamepause og deretter ble skjermen sort. Etter et oppdrag begynte filmen på nytt. Googlet og fant varierende svar der noen påstår hele mens andre sier det samme som meg.

Lenke til kommentar
17 hours ago, Eddie_Peddie said:

Litt overrasket av at dette spillet fikk 8. Jeg synes spillet er helt ok, men mest grunnet den tåpelige humoren, da selve spillet ikke er sånn fantastisk. Så stop eurogamer ble det slaktet og fikk en avoid, men heldigvis bryr jeg meg ikke om eurogamer og spilte uansett. Noen som vet om det går å se hele filmen Tammy and the t-rex på tv kanalen i huset? Jeg så ganske langt men så kom en reklamepause og deretter ble skjermen sort. Etter et oppdrag begynte filmen på nytt. Googlet og fant varierende svar der noen påstår hele mens andre sier det samme som meg.

Du får ikke sett hele, men omtrent 20 minutter 😁😜😂 Avslutter med et avbrudd av den lokale TV sendingen i samme stil som resten av spillet 😂 Da kan det se ut som at du så hele - uansett, den ligger på youtube så er bare til å hive seg løs der

Endret av Lostfields
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...