TomRos Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Hei, Jeg befant meg i samme situasjon som flere av dere her. Telenor forsikret meg om at det skulle gå helt fint å bruke min egen telefon og bare sette inn et fysisk SIM-kort fra dem for å aktivere eSIM på Apple Watch-en til datteren min. Dette stemmer ikke! Jeg brukte en hel uke i kontakt med Telenor kundeservice – uten noen som helst nytte. De klarte rett og slett ikke å hjelpe. Til slutt dro jeg til Telia-butikken på Økern og byttet over til dem. Dagen etter fungerte alt helt smertefritt.
dravisher Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Siden denne tråden var veldig nyttig så ville jeg bare legge inn notis fra min opplevelse også. Jeg ringte Telia telefonsupport som videre kontaktet teknisk avdeling internt, og fikk til svar at man måtte bruke "push to EID" i dette tilfellet, og det måtte utføres i butikk, ikke mulig over telefon. Så det bekrefter bare andres erfaring om at dette er noe fysiske butikker bør kunne fikse, mens det altså visstnok ikke er mulig å ordne via chat/telefonsupport.
JonSindre Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) Slenger meg på denne. Meget nyttig tråd. Har ikke noe forhold til Telia fra før, så dro rett ned til Telia butikken i Moss. Hyggelig betjening, forklarte situasjonen og viste til denne tråden og "push to EID". Så et junior 1gb abonnement seinere og "Konfigurer mobilnett" ikke var grået ut lengre i Apple Watch appen på telefonen, fungerte klokka som gull! Takk til tråden. Endret 23. juni av JonSindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå