Gå til innhold

Familieoppsett for Apple Watch hos Telia - ett frustrerende opplegg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg befant meg i samme situasjon som flere av dere her. Telenor forsikret meg om at det skulle gå helt fint å bruke min egen telefon og bare sette inn et fysisk SIM-kort fra dem for å aktivere eSIM på Apple Watch-en til datteren min.

Dette stemmer ikke!

Jeg brukte en hel uke i kontakt med Telenor kundeservice – uten noen som helst nytte. De klarte rett og slett ikke å hjelpe.

Til slutt dro jeg til Telia-butikken på Økern og byttet over til dem.

Dagen etter fungerte alt helt smertefritt.

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden denne tråden var veldig nyttig så ville jeg bare legge inn notis fra min opplevelse også. Jeg ringte Telia telefonsupport som videre kontaktet teknisk avdeling internt, og fikk til svar at man måtte bruke "push to EID" i dette tilfellet, og det måtte utføres i butikk, ikke mulig over telefon.

Så det bekrefter bare andres erfaring om at dette er noe fysiske butikker bør kunne fikse, mens det altså visstnok ikke er mulig å ordne via chat/telefonsupport.

  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Slenger meg på denne. Meget nyttig tråd.

Har ikke noe forhold til Telia fra før, så dro rett ned til Telia butikken i Moss. Hyggelig betjening, forklarte situasjonen og viste til denne tråden og "push to EID". Så et junior 1gb abonnement seinere og "Konfigurer mobilnett" ikke var grået ut lengre i Apple Watch appen på telefonen, fungerte klokka som gull!

Takk til tråden.

Endret av JonSindre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...