Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Et radeon 9200SE med passiv kjøling blir nok bra. Vurderer det i oppsettet mitt.

Regner med det er lydkort du mener? Til kjøkken-TV-bruk funker nok det integrerte utmerket, men det kommer jo selvsagt an på hvilke krav du stiller osv.

hehe... lyskort=lydkort....

Tenkte på å kjøpe noe slikt eller slikt.

Tror ikke jeg trenger noe bedre, men hva synes dere om resten av oppsettet?? :roll:

Takker for hjelpen :thumbs:

Edit: tror det ikke blir noe større surround system enn 2.1, skrivefeil

Endret av Tha sims
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det settet fra Creative ser jo utvilsomt bedre ut enn det fra Altec Lansing, og lyden er vel hakket bedre også, mener jeg å huske. Tror forresten Creative har kommet med en nyere versjon i den serien?

Skrevet
Det settet fra Creative ser jo utvilsomt bedre ut enn det fra Altec Lansing, og lyden er vel hakket bedre også, mener jeg å huske. Tror forresten Creative har kommet med en nyere versjon i den serien?

Dette du mener?

Skrevet

Hmm, ja sikkert. Det Creative-settet du først linket til er forresten helt greit. Du finner muligens bedre lyd i den prisklassen, men utseende er meget bra, jeg regner med det har litt å si mtp at den skal stå på kjøkkenet.

Skrevet

Var alt bra da, eller er det noe å utsette på. Tenker på ram(for lite, overkill?) hk(bra nok?), Satelitt kort(bra?), Prosessor, Strømforskyning osv, osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...