Gå til innhold

Er Dragvoll Campus i drift?


Regenburg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er fortsatt aktivitet på NTNU Dragvoll. Kjenner mange som studerer der og trives meget godt. Visste ikke om dette før nå, så jeg søkte litt rundt.

Vanskelig å si noe om ståa. Du kan jo lese litt her: https://www.universitetsavisa.no/campusutvikling-ua-mener-uamener/dragvoll-tilhengerne-har-et-problem/362608

Har selv studert ved NTNU, dog Ålesund, men det skal være ett fett hvor man studerer på de ulike campusene nå. Studerte økad som var likt alle 3 stedene, men må si meg meget skuffet over NTNU. Det stod virkelig ikke til forventningene.

Ekstremt dårlige teknisk, og informasjon som kommer i siste liten. Under korona var informasjonen uoversiktlig, og som du sikkert har fått med deg, meget dårlig under eksamens-gjennomføringen før jul 2021. NTNU har et enormt forbedringspotensiale både når det kommer til det tekniske og ikke minst å gi informasjon i tide. Håper virkelig det kan bli gjort noe med om de skal samle seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (1 time siden):

Dragvoll er i full drift. Har ikke hørt noe snakk om at den skulle legges ned. Men det har vel vært noe i sentrum av Trondheim som ble flyttet til Gløshaugen.

Som linket til av Hornisten, så er det en debatt om å flytte/legge ned. 

Jeg er gammel student der fra maaange år tilbake. Skal kjøre en bil fra nord norge til oslo i vinter. Tenkte svinge innom av nostalgiske årsaker.

Lenke til kommentar
Regenburg skrev (11 minutter siden):

Som linket til av Hornisten, så er det en debatt om å flytte/legge ned. 

Jeg er gammel student der fra maaange år tilbake. Skal kjøre en bil fra nord norge til oslo i vinter. Tenkte svinge innom av nostalgiske årsaker.

Så lenge du er der på hverdag før 16 er vel dørene åpne for alle egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...